موضوعات وبسایت : دانلود جزوه

کنکور هنرستان 99

نویسنده : معین | زمان انتشار : 24 دی 1399 ساعت 18:22

در کنکور سال 99 هنرستانی ها (فنی و حرفه ای ، کار دانش) میتوانند با توجه به پشت سر گذشتن امتحانات و دارا بودن معدل قبولی در کنکور فنی و حرفه ای (هنرستانی ها) شرکت کنند . کنکور هنرستانی ها صرفاً برای رشته های که پر متقاضی و تعداد داوطلبان آن زیاد میباشد و البته دارای کنکور میباشد برگزار میشود . طبق اطلاعیه سازمان سنجش فقط 9 رشته دارای کنکور میباشند که به این ترتیب میباشد : الکتروتکنیک ، تاسیسات ، مکانیک خودرو ، صنایع غذایی ، تربیت بدنی ، معماری ، شبکه و نرم افزار رایانه ، گرافیک ، حسابداری .

زمان برگزاری کنکور هنرستان 99

زمان برگزاری کنکور 99 نیز مانند کنکور 98 در اوایل مرداد ماه برگزار می شود . ولی با توجه به تعطیلات رسمی کشور احتمال جا بجایی در تاریخ برگزارای کنکور وجود دارد اما هنوز سازمان سنجش اطلاعاتی در این رابطه از تاریخ جدید برگزاری کنکور فنی و حرفه ای منتشر نکرده است 

آزمون آنلاین برای رشته های دارای کنکور

منابع و ضرایب کنکور هنرستان 99

منابع و ضرایب دروس کنکور 99 هنوز به صورت کامل مشخص نیست اما احتمال می روید که مانند کنکور 98 می باشد. که ما همه منابع و ضرایب رشته های مختلف را برای شما به صورت جداگانه با ذکر دروس هر رشته گردآوری کرده ایم. برای مطالعه منابع و ضرایب دروس کنکور 98 به این بخش مراجعه فرمایید . 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر