موضوعات وبسایت : دانلود جزوه

سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی حسابداری 98

سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی حسابداری 98

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 17 اسفند 1398 ساعت 20:08

کاردانی به کارشناسی

karshenasi-hesabdari-1398.jpg

دانلود سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی حسابداری سال 98

دانلود رایگان سوالات کنکور کارشناسی حسابداری 1398

چند روز قبل از آزمون کاردانی به کارشناسی سال 98 ما در آی آر حسابداران سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی حسابداری ۹۷ را به صورت رایگان برای شما قرار دادیم و امروز در این پست سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی حسابداری سال 98 را برای شما آماده کردیم. دفترچه سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی حسابداری سال 98 که برای شما آماده کردیم شامل سوالات عمومی و تخصصی این آزمون می باشد که در 20 صفحه تهیه و تنظیم شده است. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی حسابداری سال 98 در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید.

اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی حسابداری :

ما در یک پست دیگر با عنوان :  زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸  اطلاعات مربوط به مدارک مورد نیاز برای ثبت نام و زمان اعلام نتایج را برای شما قرار دادیم. همچنین اطلاعات دقیق در خصوص زمان اعلام نتایج این کنکور را از طریق کانال تلگرام سایت به اطلاع شما خواهیم رساند. توصیه میکنم حتما کانال تلگرام سایت آی آر حسابداران به آدرس irhesabdaran را دنبال کنید.

منابع کنکور کاردانی به کارشناسی حسابداری برای سال 99 :

منابع آزمون کنکور کاردانی به کارشناسی رشته حسابداری برای سال 99 و سال های بعد را به صورت کامل در پست منابع کنکور کاردانی به کارشناسی حسابداری برای شما معرفی کردیم و ضریب و اهمیت هر درس و تاثیر آن در موفقیت داوطلبان را به صورت کامل برای کاربرانمان توضیح دادیم که میتوانید این پست را مشاهده کنید. همچنین مصاحبه های زیادی با کاربران و رتبه های برتر کنکور حسابداری داشتیم که میتوانید آنها را هم بررسی و مطالعه کنید.

پاسخنامه دفترچه سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی حسابداری

توصیه میکنیم بعد از دانلود دفترچه در صورتی که پاسخ صحیح سوالات رو میدانید آنها را در یک برگ بنویسید ( به صورت تستی یا تشریحی) و برای بخش پشتیبانی سایت به آیدی تلگرام  irhesabdaran20  ارسال کنید تا با نام و اطلاعات شما روی سایت قرار بگیرد. در صورتی که پاسخنامه تهیه و تنظیم بشود حتما از طریق کانال تلگرام سایت اطلاع رسانی میکنیم ، پس توصیه میکنیم حتما در کانال تلگرام سایت عضو شوید. از طریق لینک زیر میتوانید سوالات کنکور 98 را به صورت رایگان دانلود کنید.

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :1.54 مگابایت

» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir

» توضیحات :
فرمت این فایلpdf می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار Adobe PDF Reader استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است

» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر