موضوعات وبسایت : دانلود جزوه

تعداد شرکت کنندگان کنکور فنی حرفه ای ۹۹

تعداد شرکت کنندگان کنکور فنی حرفه ای ۹۹

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 30 شهریور 1400 ساعت 15:06

فاطمه زرین آمیزی : ثبت نام و انتخاب رشته سری دوم و اعلام رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹ از ۱۸ تیر آغاز شده است .

وی گفت : اصلاحات و رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است .

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد : متقاضیان دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی که در بازه زمانی تعیین شده ( از تاریخ ۱۱ تا ۲۱ خرداد ۹۹ ) نتوانسته‌ اند در این دوره ها ثبت نام کنند می توانند تا پایان روز یکشنبه ۲۲ تیر ۹۹ در این دوره ها ثبت نام کنند .

وی افزود : آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا ۲۲ تیرماه ۹۹ نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند .

زرین آمیزی گفت : داوطلبان می‌توانند منحصراً از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و همچنین اصلاحات اعلام شده در این اطلاعیه نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند .

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد : تا امروز ۲۱ تیرماه ۹۹ تعداد ۱۱۵ هزار و ۹۰۸ نفر در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹ ثبت نام و انتخاب رشته کرده اند .

منبع : خبرگزاری مهر




آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر