موضوعات وبسایت : دانلود جزوه

بهترین کتاب ریاضی عمومی برای کنکور ارشد

بهترین کتاب ریاضی عمومی برای کنکور ارشد

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 24 شهریور 1400 ساعت 23:00

بهترین کتاب ریاضی عمومی ارشد

بهترین کتاب ریاضی عمومی ارشد چه کتابی است؟

اگر این سوال را از تعدادی از دانشجویان کارشناسی ارشد و یا دکتری بپرسید قطعا پاسخ های متفاوتی خواهید شنید و در تهیه کتب و منابع ارشد مردد خواهید شد. دلیل این امر واضح است؛ هیچ کتابی به تنهایی بهترین منبع نیست، همه از آمادگی و استعداد یکسانی برخوردار نیستند و روش های یادگیری در افراد مختلف متفاوت است. پس برای ایجاد آمادگی جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد چه باید کرد؟

اصلا به این موضوع فکر نکنید که در مدت زمان اندکی که تا کنکور باقی مانده است؛ سراغ تک تک کتاب های معرفی شده­ی ریاضی عمومی ارشد بروید، با این کار وقت و هزینه خود را هدر داده و فرصت مطالعه دروس دیگر کنکور را از دست خواهید داد. ما راه بهتری به شما پیشنهاد می کنیم.

ریاضی عمومی از دروس با ضریب بالا در بسیاری از رشته های کارشناسی ارشد از جمله مدیریت می باشد.

از طرفی به دلیل اینکه برخی دانشجویان از این درس صرفه نظر می کنند و در آن پایه ضعیفی دارند، شانس قبولی آندسته از داوطلبانی که بتوانند به درصد بالاتری از سوالات ریاضی عمومی پاسخ صحیح بدهند، بسیار بالاست.

برای تضمین اینکه بتوانید به درصد بالاتری از سوالات درس ریاضی عمومی آزمون ارشد پاسخ صحیح بدهید؛ در ادامه مجموعه ای از کتاب ها و منابع کمک آزمون استاندارد و تایید شده را معرفی می کنیم. مطالعه دقیق و کامل این کتاب ها تا حد زیادی شما را از شرکت در کلاس های آموزشی مختلف و مطالعه کتب مرجع متعدد، بی نیاز می کند. ساختاری که این کتب دارند به گونه ای است که مطابق استانداردها، آخرین تغییرات و ویژگی بهترین منابع، با انسجام بالایی طراحی شده اند.

مشاوران تحصیلی و متخصصان سایت تحصیلات تکمیلی در این صفحه کنار معرفی مناسب ترین منابع و بهترین کتاب ریاضی عمومی ارشد به ارائه ویژگی هایی پرداخته اند که در این منابع رعایت شده است.

  • حجم کتاب کاملا استاندارد و بر اساس میزان اهمیت هر بخش تقسیم شده است.
  • موضوعات و مباحث مهم امتحانی به صورت کاملا روان و به زبان ساده آموزش داده شده است.
  • در هر بخش مسائل و تمرین های مختلفی به زبان ساده و روان برای یادگیری درس بیان شده است.
  • مثالهای کاربردی مختلفی برای ایجاد انگیزه و تثبیت یادگیری و درک کامل مسائل بیان شده است.
  • آزمون های خودسنجی مختلفی بر اساس مطالب بیان شده به همراه پاسخ تشریحی مطرح شده اند.
  • ترتیب و اولویت آزمون ها بر اساس میزان سختی مسائل به صورت هدفمند می باشد.
  • برای مسائل دشوار و وقتگیر راه حل های سریع و تکنیک های تست زنی بیان شده است.
  • دارای آزمون های طبقه بندی ادوار گذشته دانشگاه های سراسری و آزاد با پاسخ تشریحی می باشند.

برای یادگیری گام به گام و درک بهتر مسائل درس ریاضی عمومی ارشد نیاز به تمرین و تکرار دارید. برای تمرین و تکرار مداوم به صورت دوره ای لازم است تا کتبی را تهیه کنید که از حجم و محتوای مناسب برخوردار باشند. در انتهای همین مطلب لیستی از بهترین کتاب ها و منابع را با موضوعیت بهترین کتاب ریاضی عمومی ارشد می توانید مشاهده کنید که از ساختار و ویژگی های استاندارد و هدفمند فوق الذکر برخوردار هستند.

بهترین منابع و کتاب های ریاضی عمومی برای آمادگی کنکور کارشناسی ارشد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر