موضوعات وبسایت : دانلود جزوه

پاسخنامه تشریحی کنکور هنر ۹۹

نویسنده : میترا نادری | زمان انتشار : 11 خرداد 1400 ساعت 15:46

پست تبلیغاتی

tam400400.gif

پست تبلیغاتی

tashabo99.gif

سوالات و پاسخ تشریحی و کلیدی کنکور سراسری سال 99 رشته هنر نظام جدید و قدیم در ادامه مطلب جهت دانلود رایگان قرار گرفته است. تعداد 113 هزار و 732 داوطلب در کنکور هنر 99 شرکت کردند. برای مشاهده و دریافت سوالات و پاسخ تشریحی کنکور هنر 99نظام جدید و قدیم که توسط اساتید مختلف برای سایت کنکور فرستاده میشود، به ادامه مطلب بروید.

84492.png

تعداد یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۵۲۴ نفر در کنکور سراسری ۹۹ ثبت نام کرده‌اند و تعداد یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ کارت ورود به جلسه برای داوطلبان صادر شده است. گروه آزمایشی هنر اولین آزمون کنکور سراسری سال ۹۹ است که با حضور ۱۱۳ هزار و ۷۳۲ داوطلب برگزار شده است که از این تعداد ۸۰ هزار و ۸۵۶ داوطلب زن و ۳۲ هزار و ۸۷۶ داوطلب مرد هستند. داوطلبان گروه هنر باید در مدت ۷۵ دقیقه به سئوالات دفترچه عمومی (دفترچه شماره یک) و در مدت ۱۶۵ دقیقه به سئوالات دفترچه اختصاصی (دفترچه شماره ۲) پاسخ دهند. سئوالات آزمون عمومی داوطلبان هر یک از گروه‌های آزمایشی پنجگانه در یک دفترچه به نام دفترچه شماره ۱ چاپ شده است. این دفترچه همراه با پاسخنامه امتحانی در یک بسته نایلونی به صورت شخصی سازی شده، در جلسه آزمون تحویل داوطلب خواهد شد. دفترچه‌های آزمون اختصاصی گروه آزمایشی هنر (گروه آزمایشی ۴) برای کلیه داوطلبان این گروه آزمایشی یک دفترچه به نام دفترچه شماره ۲ است. آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح چهارشنبه ۲۹ مرداد، داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۳۰ مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۳۱ مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح شنبه یکم شهریورماه در ۳۹۲ شهر و بخش کشور برگزار شد. این دوره از آزمون سراسری متفاوت ترین آزمون در دوره های اخیر بوده است و با توجه به شیوع بیماری کرونا، این آزمون پس از دوباره تعویق و تردیدهایی نسبت به برگزاری یا عدم برگزاری آن در ایام کرونا، صبح امروز ۲۹ مرداد با شروع آزمون گروه آزمایشی هنر برگزار شد. کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مرداد و اول شهریورماه برگزار شده است

اساتید محترم میتوانند پاسخ های تشریحی خود را به آدرس ایمیل konkur.in@gmail.com  ارسال نمایند تا با نام خودشون در این پست منتشر شود.

دانلود رایگان کنکور هنر ۹۹ از طریق لینک های زیر:

برای اطلاع لحظه ای و آنی از اخبار کنکور و مطالب سایت، پیج اینستاگراممون رو فالو کنید

پیج اینستاگرام سایت کنکور

moshavere970.gif

تبلیغات متنی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر