موضوعات وبسایت : دانلود جزوه

ادبیات میکرو طلایی

ادبیات میکرو طلایی

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 23 دی 1399 ساعت 09:42

دانش آموزان در پایه‌های مختلف سعی دارند ادبیات موضوعی کنکور را به روش صحیحی مطالعه کنند از این رو کتاب ادبیات موضوعی کامل کنکور میکرو طلایی گاج انجام این روش را آسان کرده و کتابی به شکل تماما تستی در اختیار متقاضیان قرار داده است. این کتاب مجموعه کاملی از تست‌های طبقه بندی شده می‌باشد که هر بخش از ادبیات فارسی را تفکیک کرده و فصل‌های کتاب را به شکل موضوعی سازماندهی نموده است. به فرض مثال مباحث دستور زبان، تاریخ ادبیات همچنین آرایه‌ها هر کدام به صورت مجزا نه به صورت درس به درس مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

کتاب ادبیات موضوعی کامل کنکور میکرو طلایی گاج

با توجه به گستردگی مباحث و پراکنده بودن موضوعات آنها در کتاب‌های ادبیات،  گروه آموزشی گاج تمام تلاش خود را به کار بسته است تا کتابی را با عنوان ادبیات موضوعی کامل کنکور میکرو طلایی گاج را برای شما دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری آماده سازی نماید. این کتاب موضوعات مختلف کتاب‌های ادبیات را در پایه‌های مختلف به صورت فشرده و کم حجم گردآوری نموده است در حقیقت کتاب ادبیات موضوعی کامل کنکور میکرو طلایی گاج حالتی خلاصه نویسی دارد و نمی‌تواند آموزش کاملی از کتاب ادبیات را به متقاضیان ارائه دهد. بنابراین دانش آموزان می‌توانند با استفاده از کتاب ادبیات موضوعی کامل کنکور میکرو طلایی گاج آموخته‌های خود را تکمیل کرده و به صورت جمعی مطالب کتاب ادبیات را یادآوری کند.

دسته بندی کتاب ادبیات موضوعی

فهرست کتاب ادبیات موضوعی کامل کنکور میکرو طلایی گاج به گونه‌ای طبقه بندی شده است که هر موضوعی به بخش خاصی تعلق دارد.  یعنی هر شخصی می‌تواند با مراجعه به فهرست این کتاب به راحتی مبحث درخواستی را پیدا کرده و کلیات آن مبحث را در تعداد صفحات مشخصی به دست آورد ضمن آنکه در قسمت ابتدایی هر یک از مباحث، موضوعات بیان شده در هر درس که به آن مرتبط می‌باشد، نام برده شده است. مثلا در مورد توضیحات تعدد معنایی لغات و یا گروه‌های فعلی، ذکر شده است که در چه درس‌هایی از کتاب ادبیات این مبحث وجود دارد. در این کتاب آموزشی، برخی عبارت‌های مهم به همراه مفاهیم و تعدادی ابیات که مهم هستند در کادرهای مجزایی قرار گرفته‌اند، اگر چه تعداد کادرها ممکن است زیاد باشد اما بدون اضافه گویی مستقیما به سراغ اصل موضوع و مثال‌های هدف دار پرداخته شده است.

تاریخ ادبیات، قرابت معنایی و املا به صورت لیست وار ذکر شده‌اند با این تفاوت که تمام لغت‌های هر فصل به طور جداگانه در لیست مشخص شده‌ای قرار گرفته‌اند. اما املا و تمرین غلط‌های املایی به صورت یک لیست کلی بیان شده است، در کتاب ادبیات موضوعی کامل کنکور میکرو طلایی گاج سعی شده در آموزش دستور زبان، توضیحات کمتری داده شود و بیشتر دستورات زبان درحالت جدول بندی و تقسیم شده به مخاطبین ارائه گردد.  لغات هم آوا با دیگر لغت‌هایی که با آنها یک صدا دارند و هم آوا هستند در یک لیست اختصاصی قرار دارند. همچنین معنای لغات ستاره دار در هر فصل که در بخش اعلام کتاب درسی وجود دارد در بخش جداگانه‌ای توضیح داده شده‌اند. کتاب ادبیات موضوعی کامل کنکور میکرو طلایی گاج برای برقراری ارتباط بهتری با مخاطبین خود استفاده از لحنی دوستانه و گاهی هم آمیخته با طنز را انتخاب کرده است.

نحوه آموزش

در قسمت ابتدایی هر یک از بخش‌های کتاب ادبیات موضوعی کامل کنکور میکرو طلایی گاج توضیحات کاملی در مورد کاربرد موضوع در سوالات ادبیات کنکورها آورده شده است به فرض مثال در بحث کنایه‌ها سوالات متداولی که طی سال‌ها در کنکور بیان شده و اشتباهات رایج دانش آموزان و همچنین تمام سوالاتی که برای داوطلبین، امتیاز مثبتی را حاصل نماید آورده شده است. کتاب ادبیات موضوعی کامل کنکور میکرو طلایی گاج تعداد بیشماری تست را از ساده‌ترین تست‌ها گرفته تا دشوارترین تست‌ها در پایان هر مبحث قرار داده است از این رو مخاطبین این کتاب این امکان را در اختیار دارند تا پس از درک کلی از هر مبحثی در پایان به منظور خود آزمایی تست‌هایی را حل کرده و توان خود را مورد ارزیابی قرار دهند. جالب است بدانید که در مقابل هر تست منبع آن ذکر نشده ولی مولف آن نام برده شده است. افرادی که از کتاب ادبیات موضوعی کامل کنکور میکرو طلایی گاج استفاده می‌کنند باید به خود اطمینان بدهند که هیچ تستی را در سوالات کنکور بدون جواب نخواهد گذاشت.

نوع تست‌ها

کتاب ادبیات موضوعی کامل کنکور میکرو طلایی گاج سعی کرده است تا تست‌هایی را به متقاضیان ارائه دهد که هدفمند هستند و مورد علاقه طراحان کنکور می‌باشد. لذا کسانی که ضعف ریشه‌ای ندارند به راحتی می‌توانند تست‌های هر مبحث را در کمترین زمان ممکن بزنند. اگر چه تعداد تست‌ها در این کتاب بسیار زیاد است و کتاب ادبیات موضوعی کامل کنکور میکرو طلایی گاج با نام بانک تست معرفی شده است اما باید دانست تعداد تست‌ها در هر قسمت از این کتاب، متناسب با دشواری و اهمیت موضوع در کنکور انتخاب شده است. اکثر تست‌های کتاب برگرفته از تست‌های کنکور داخلی و خارجی در سال‌های اخیر می‌باشند اما برخی از تست‌ها به انتشارات گاج تعلق دارند که البته در بین این تست‌ها هیچ کدام به عنوان تست مهم علامت دار نشده است.

تست‌ها در این کتاب به گونه‌ای طبقه بندی شده‌اند که برخی تست‌های مشابه در کنار یکدیگر قرار گرفته و دانش آموزان می‌توانند تفاوت آنها را به خوبی دریابند. خوب است بدانید در این دسته از تست‌ها نکات کنکوری متفاوت بررسی شده و آگاهی دانش آموزان را تا سطح قابل توجهی ارتقاء می‌دهد.

ویژگی‌های کتاب ادبیات موضوعی کنکور میکرو طلایی گاج

کتاب ادبیات موضوعی کامل کنکور میکرو طلایی گاج به صورت آموزش و تست‌های متنوع دسته بندی شده است و بیشتر مورد استفاده دانش آموزان متوسطه دوم می‌باشد البته دانش آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم انسانی و دانش آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم تجربی همچنین دانش آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم ریاضی هم می‌توانند بهره کافی را از این کتاب داشته باشند. کتاب ادبیات موضوعی کامل کنکور میکرو طلایی گاج توسط آقایان مهدی نظری و جناب امیر نجات شجاعی تألیف شده است. این کتاب در ۸۰۰ صفحه گردآوری شده و در سال ۱۳۹۸ توسط انتشارات گاچ به چاپ رسیده است. این محصول هیچ گونه سوال تشریحی را در خود جای نداده و به هیچ یک از سوالات کتب درسی پاسخی نداده است.

بهترین کتاب کمک درسی کنکور

کتاب ادبیات موضوعی کامل کنکور میکرو طلایی گاج می‌تواند یک کتاب کمک درسی بسیار کامل و جامع برای تدریس ادبیات در پایه‌های مختلف باشد که بیشتر برای داوطلبان کنکور کاربرد دارد. این کتاب اگر چه به کلی گویی مباحثات و دستورهای زبان و… پرداخته است ولی این امکان را به وجود آورده تا دانش آموزان و داوطلبان کنکور با انجام تست‌های مختلف نقاط ضعف و قوت خود را شناخته و بیشتر بر روی یادگیری آنها تمرکز کنند.

کلام آخر

کتاب ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج به دلیل جمع بندی تمامی مطالب ادبیات در پایه‌های مختلف و دسته بندی آنها می‌تواند در زمان بندی متقاضیان کنکور بسیار موثر عمل کند و مخاطبین خود را از خواندن چندین کتاب پراکنده تنها به خواندن یک منبع کامل یعنی استفاده از کتاب ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج سوق دهد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر