موضوعات وبسایت : دانلود جزوه

لیست اسامی فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 20 آبان 1399 ساعت 21:26

ضمن عرض تبریک به خاطر موفقیت کلیه عزیزان در اتمام دوره تحصیلی، پیشاپیش حضور شما و همراهان محترم را در مراسم دانش آموختگی گرامی می داریم.

home.jpg

زمان برگزاری مراسم امسال، پنج شنبه 12 اردیبهشت 1398 و از ساعت 8:30 صبح با حضور کلیه فارغ التحصیلان در دانشگاه (برنامه گردهمایی دانشکده ای) آغاز و از ساعت 10:30 در محل سالن تربیت بدنی داخل دانشگاه (استاد جباری) ادامه خواهد یافت.

استقبال فراوان دانش آموختگان در سال های گذشته، همواره مایه دلگرمی ستاد برگزاری مراسم در بهتر برگزار کردن این برنامه بوده است. هدف دانشگاه در برگزاری مراسم دانش آموختگی، اجرای یک برنامه رسمی و بیادماندنی می باشد. همچنین ستاد برگزاری تمام کوشش خود را به کار می بندد تا با اجرای برنامه های جذاب، فضای مطلوب تری را به خصوص برای همراهان ایجاد نماید.

آخرین مهلت قطعی نمودن ثبت نام در مراسم سوم اردیبهشت 1398 می باشد. با توجه به محدودیت ظرفیت سالن برگزاری مراسم، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام خود را قطعی نمایند.

امسال نیز همانند سال های گذشته برنامه ای در نظر گرفته شده تا دانش آموختگان بتوانند قبل از حضور در سالن، ساعتی را با دوستان و اساتید خود در یک فضای دوستانه در محوطه دانشگاه سپری نمایند و برای حضور در برنامه داخل سالن آمادگی بیشتری داشته باشند. شایان ذکر است حضور تمامی دانش آموختگان در این گردهمایی دانشکده ای الزامی است.
خیرمقدم رییس دانشگاه، سخنرانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، تقدیر از اساتید و دانش آموختگان برتر آموزشی، عکس یادگاری دانشکده ای، ضیافت ناهار، برگزاری موسیقی زنده و اجرای برنامه های شاد از جمله برنامه های مراسم در سال های گذشته بوده اند.
ستاد برگزاری مراسم دانش آموختگی به منظور آشنایی شما عزیزان از اقدامات و ریز برنامه های مراسم، کلیه اخبار و ثبت نام مربوط به مراسم را از طریق همین سایت در اختیار شما قرار می دهد. خواهشمند است به منظور جلوگیری از هرگونه ناهماهنگی، تمامی اخبار را با دقت دنبال نمایید.

ارتباط مستقیم با دبیر

sutgc98@gmail.com
@telegram

تماس با دبیرخانه

66166020 - 66166019
طبقه دوم ساختمان ابن سینا

پیام رئیس دانشگاه

محمود فتوحی فیروزآباد - اردیبهشت 1395

نکات مهم

حضور در مراسم فارغ التحصیلی فقط از طریق ثبت نام الکترونیکی امکان پذیر می باشد. خواهشمند است به منظور انجام صحیح ثبت نام، حتما قبل از شروع ثبت نام، اخبار را با دقت مطالعه نمایید.

لطفا دقت فرمایید ستاد برگزاری مراسم مسئولیتی در خصوص عدم مطالعه صحیح اخبار قبل از ثبت نام را برعهده ندارد.با توجه به اینکه راه ارتباط دبیرخانه با فارغ التحصیلان محترم از طریق اطلاعات ارائه شده در فرم ثبت نام می باشد، خواهشمند است نسبت به درج اطلاعات مربوط به ایمیل و تلفن همراه خود دقت فرمایید.


توجه فرمایید پس از تکمیل فرم، به منظور قطعی نمودن ثبت نام خود بایستی حتما تا پایان مهلت ثبت نام (سوم اردیبهشت 1398) و از طریق همین سامانه هزینه های شرکت در مراسم را به صورت الکترونیکی پرداخت نموده و کد ثبت نامی دریافت نمایید. ارایه این کد جهت دریافت لباس فارغ التحصیلی، کارت میهمان و سایر موارد ثبت نامی مورد نیاز می باشد.
در صورت تمایل به تغییر در موارد ثبت نامی می توانید قبل از پرداخت هزینه و با مراجعه مجدد به سامانه و ورود به منوی ثبت نام، تغییرات مورد نظر خود را اعمال نمایید.
دقت فرمایید پس از پرداخت وجه امکان تغییر در موارد ثبت نامی وجود نخواهد داشت.
باتوجه به نوسانات شدید قیمت ها، هزینه ناهار به صورت علی الحساب محاسبه شده است که توضیحات تکمیلی در خبر مربوط به ضیافت ناهار ذکر شده است.

برای شروع فرآیند ثبت نام، با استفاده از فرم زیر از وجود نام خود در لیست فارغ التحصیلان امسال اطمینان حاصل نمایید.

توجه:
1) در صورتی که شماره شناسنامه (پاسپورت) با حروف شروع می شود، از عدد 1 به عنوان شماره شناسنامه استفاده نمایید.
2) درصورت یکسان بودن شماره شناسنامه و کدملی، اگر کدملی با صفر شروع می شود نبایستی صفر آن ذکر گردد. به طور مثال کدملی 0012345678 بایستی به صورت 12345678 وارد شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر