موضوعات وبسایت : دانلود جزوه

لوازم تحریر فانتزی ارزان

لوازم تحریر فانتزی ارزان

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 20 مرداد 1400 ساعت 12:04

برای خرید ارزان لوازم التحریر از فروشگاه تحریر ۲۰ روی دسته مورد نظر کلیک کنید:

در این مقاله راهکارهایی پیشنهاد می کنیم تا در هنگام خرید لوازم التحریر مدرسه برای فرزند دانش آموز و یا دانشجوی خود با انتخابی درست، کارآمدترین و درعین حال به صرفه ترین ملزومات را بخرید.

اگر شما، هم به کیفیت و هم به قیمت نوشت افزار اهمیت می دهید، پس تا آخر با ما همراه بمانید

هرچند امروزه گسترش تکنولوژی و محصولات کمک آموزشی  موجب شده تا خانواده هایی که دانش آموز دارند، قسمتی از هزینه های مدرسه فرزندانشان را به این لوازم تخصیص دهند، اماهنوز هم نوشت افزار و کیف مدرسه، همچنان همراهان اصلی دانش آموزان در ایام تحصیل هستند. زمانی که برای خرید این ملزومات به بازار مراجعه می کنیم، انواع و اقسام این اجناس با قیمت های مختلف و به خصوص تخفیف های گاها شگفت آور آنها باعث می شود مقایسه برایمان سخت تر شود. با این حال فعالان باسابقه بازار، توصیه می نمایند که برای خرید ارزان لوازم التحریر از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

.

۱- ترکیبی از دفاتر معمولی و فانتزی انتخاب کنید

از آنجا که دفتر نوشت افزاری است بسیار پرکاربرد است، می توانید با یک انتخاب درست، هم از نظر اقتصادی صرفه جویی کنید و هم خرید ارزان لوازم التحریر ی با توجه به سلیقه دانش آموز انجام دهید.

%D8%AF%D9%81%D8%AA%D8%B1-%D9%81%D9%86%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA.jpg

این که می گوییم اقتصادی به این خاطر است که هم اینک دو نوع دفتر معمولی(که با عنوان دفتر دولتی هم در بازار گفته می شوند) و فانتزی در بازار وجود دارد.با این حال قیمت دفاتر معمولی از یک دفتر ۴۰ برگ تا ۱۰۰ برگ بین ۲۷۰۰ تا ۶۷۰۰ تومان است.

این در حالی است که بازه قیمتی یک دفتر فانتزی که از یک دفتر ۵۰ برگ شروع می شود بین ۵۰۰۰ تا ۷۵۰۰ تومان است.لذا کهنه کارهای بازار لوازم التحریر توصیه می کنند که با توجه به قیمت مناسب تر دفاتر معمولی، برای دروس عمومی تر  دفاتر معمولی، و برای دروس خاص تر دانش آموزان مانند نقاشی، دفاتر فانتزی خریداری نمود.

 .

۲- دفاتر کلاسوری؛ اقتصادی برای مقاطع بالا

این سال ها نوعی از دفاتر که همان نسل های اخیر کلاسور های قدیم هستند، برای مصارف دانش آموزان مقاطع بالاتر و دانشجویان رواج بیشتری پیدا کرده است. دفاتر کلاسوری این قابلیت را دارند که می توان برگه های داخل آن را تقسیم بندی نمود.%D8%AF%D9%81%D8%AA%D8%B1-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C-2.jpg

این دفترها از نظر جنس جلد، در سه دسته، جلد مقوایی با روکش سلفون، جلد پلاستیکی (p.p.) و جلد  چرم در بازار موجودند که انواع مقوایی ارزان تر و انواع چرم گران ترند.به این دفترها عموما «دفتر ۲۶ سوراخ» نیز گفته می شود.

هنگام خرید این دفاتر، شما ۱۰۰ برگ نیز در داخل آن دریافت می کنید. این دفاتر در بازار قیمتی بین ۲۳  هزار تا ۳۵ هزار تومان دارند. انواع ۲۰۰ برگی آن هم بسته به اینکه جلد پلاستیکی یا چرم داشته باشد، قیمتی حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان دارند. بسته های ۱۰۰ برگی کاغذ یدک نیز به قیمت ۹۰۰۰ تومان در بازار موجود بوده و به فروش می رسند.

.

۳- برای خرید ارزان لوازم التحریر کیف مدرسه را از یاد نبرید

کیف مدرسه متناسب با کودک خود بخرید

.

به طور کلی هم اکنون سه نوع کیف در بازار وجود دارد:%DA%A9%DB%8C%D9%81-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C.jpg

.

  • اول: کوله ها هستند که قیمت آنها بین ۳۵ تا ۶۰ هزار تومان است. در خرید این نوع از کیف ، تناسب جثه دانش آموز با اندازه کیف بسیاراهمیت دارد و به طور کلی، این نوع کیف بیشتر برای دانش آموزان توصیه می شود.
  • دوم: کیف های چرخدار هستند که به نوعی همان کوله ها با چرخ هستند. قیمت این کیف ها حدود ۴۰ تا ۸۰ هزار تومان از کوله ها بیش تر است. این کیف ها به علت امکان خراب شدن چرخ بر اثر استفاده در سطوح ناهموار، بیشتر برای دانش آموزانی توصیه می شود که سرویس دارند.

هرچند می توان از این کیف ها به عنوان کوله هم استفاده کرد اما نکته ای که باید به آن توجه نمود این است میله های موجود در پشت کیف می تواند برای دانش آموز آزار دهنده باشد.

  • سوم: کیف های دستی یا اداری هستند که بسته به جنس در سه نوع پارچه ای، فوم و چرم موجودند. و به ترتیب در قیمت های ۴۰ تا ۸۰ هزار تومان، ۸۰تا ۱۵۰ هزار تومان و ۲۰۰ هزار تومان به بالا وجود دارند.

?s=90&d=mm&r=g

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر