موضوعات وبسایت : دانلود جزوه

نمونه سوالات کنکور الکتروتکنیک 98

نمونه سوالات کنکور الکتروتکنیک 98

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 02 تیر 1400 ساعت 10:37

هر سال آزمون کاردانی فنی حرفه ای برای فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای ، هنرستان وکاردانش توسط سازمان سنجش برگزار می شود که با توجه به تغییر نظام آموزشی فارغ التحصیلان رشته های نظری تجربی ، ریاضی ، انسانی نیز می توانند در این آزمون شرکت نمایند و در ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 رشته مد نظر خود را انتخاب کنند . در دفترچه ثبت نام کنکور فنی و حرفه ای رشته ها در دو گروه با آزمون و بدون آزمون ارائه شده است و داوطلبانی که در فرم انتخاب رشته خود رشته های با کنکور را انتخاب کرده اند موظف به حضور در جلسه آزمون هستند . این داوطلبان می توانند با بررسی دفترچه سوالات و تعداد پاسخ های صحیح و غلط خود نمره خود را در هر درس با استفاده از نرم افزار محاسبه درصد حساب کنند و شانس قبولی خود را تخمین بزنند . همچنین داوطلبان کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 می توانند با استفاده از این سوالات خود را برای کنکور سال بعد آماده کنند . به همین منظور در ادامه این مقاله لینک دانلود دفترچه سوالات کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 را ارائه داده ایم .

به محض انتشار دفترچه پاسخنامه کلیدی کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 ، لینک دریافت پاسخنامه کلیدی در این مقاله بارگذاری خواهد شد .


دفترچه سوالات کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98

از میان رشته های ارائه شده در دفترچه کاردانی فنی حرفه ای ۹۸ ، 9 رشته با آزمون از جمله : الکتروتکنیک ، کامپیوتر ، مکانیک خودرو ، تأسیسات مکانیکی ، نقشه کشی معماری ، حسابداری ، تربیت بدنی ، گرافیک و صنایع غذایی با آزمون و مابقی بدون کنکور بوده است که شرکت کنندگان این آزمون به 160 سوال تخصصی در زمان 210 دقیقه پاسخ دادند که این آزمون در 271 حوزه و 163 شهر برگزار شد .

داوطلبان زرتشتی ، مسیحی و کلیمی و یا داوطلبانی که زبان خارجی به غیر از زبان انگلیسی از جمله فرانسه و آلمانی را در زمان ثبت نام انتخاب نموده اند علاوه بر دفترچه سوالات اختصاصی دفترچه دیگری محتوی 10 سوال فرهنگ و معارف اقلیت های دینی و 10 سوال زبان خارجی آلمانی یا انگلیسی در جلسه آزمون دریافت می کنند .


پاسخ کلیدی سوالات کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98

داوطلبان کنکور کاردانی سال 98 و داوطلبان کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 علاوه بر بررسی سوالات کنکور این دوره در سال های اخیر به دنبال پاسخ کلیدی این آزمون هستند که با توجه به درخواست های مکرر داوطلبان ممکن است سازمان سنجش پاسخ نامه کنکور کاردانی ۹۸ را برای هر رشته ی با آزمون همانند دفترچه سوالات مدتی پس از فعال کردن لینک دفترچه سوالات منتشر نماید . در صورت انتشار پاسخنامه سوالات آزمون کاردانی دانشگاه فنی حرفه ای 98 ، لینک دریافت دفترچه پاسخ کلیدی این آزمون در این قسمت از مقاله در اختیارتان قرار خواهد گرفت .


مشاوره کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98

شرکت کنندگان در آزمون که علاقه مند به بررسی سوالات و یافتن تعداد سوالات صحیح پاسخ داده و تخمین رتبه خود هستند می توانند دفترچه سوالات کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۸ مربوط به رشته انتخابی خود را دانلود نمایند در نظر داشته باشید که برای این آزمون نمرده منفی در نظر گرفته شده است و همچنین داوطلبان آزمون فنی حرفه ای 99 می توانند با بررسی و تست زنی سوالات اخیر ازمون های این دوره ، با نمونه سوالات آشنا شده و خود را برای کسب رتبه بهتر آماده نمایند . لینک دانلود دفترچه سوالات کنکور فنی حرفه ای 98 یک روز بعد از برگزاری آزمون در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org فعال شد .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند شما را در هر مرحله از کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 یاری نمایند لذا در صورت وجود هر گونه سوال و یا ابهام می توانید با مشاوران ما از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا ارتباط برقرار نمایید . همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام تا اعلام نتایج مقطع کاردانی فنی حرفه ای ۹۸ می توانید عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا باشید .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر