موضوعات وبسایت : دانلود جزوه

سوالات کنکور 97 انسانی با جواب

سوالات کنکور 97 انسانی با جواب

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 22 اسفند 1398 ساعت 18:38

برای مشاوره تخمین رتبه کنکور انسانی 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

کنکور سراسری انسانی مطابق اطلاعیه سازمان سنجش در صبح پنجشنبه 7 تیر ماه برگزار می شود و ۲۰۴ هزار و ۹۳۶ داوطلب در کنکور سراسری 97  با یکدیگر به رقابت می پردازند . داوطلبانی که منابع کنکور سراسری 97 را به دقت مطالعه کرده اند پس از برگزاری آزمون ، در انتظار انتشار سوالات و پاسخنامه کنکور انسانی 97 گروه آزمایشی خود هستند . سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 97 حدود یک هفته بعد از برگزاری کنکور در سایت سازمان سنجش منتشر می شود . داوطلبان کنکور سراسری 98 نیز می توانند با استفاده از سوالات و پاسخنامه کلیدی کنکور سراسری 97 ، مهارت تست زنی خود را افزایش دهند . در این مقاله نحوه اعتراض به سوالات و پاسخنامه کنکور 97 را توضیح داده ایم و لینک دانلود سوالات و پاسخنامه کلیدی کنکور انسانی 97 پس از انتشار بلافاصله قرار می دهیم .

سوالات کنکور انسانی 97 منتشر شد .

کلید سوالات کنکور انسانی 97 منتشر شد .

کلید نهایی سوالات کنکور سراسری 97

برای استفاده از نرم افزار رایگان تخمین رتبه کنکور سراسری کلیک کنید .


نحوه اعتراض به سوالات کنکور انسانی 97

مطابق قانون ، سوالات کنکور انسانی باید از منابع کنکور انسانی 97 که توسط سازمان سنجش معرفی می شود طرح شود . پس از انتشار سوالات کنکور 97 در صورتی که داوطلبی به نحوه طراحی سوالات اعتراضی دارد و یا اینکه با دلیل موجه مدعی است که سوال خارج از کتاب درسی مطرح شده است ، می تواند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و در قسمت سیستم پاسخگویی اعتراض خود را ثبت کند . اگر اعتراضی به سوالات کنکور انسانی 97 دارید و در روند ثبت و پیگیری اعتراض خود دچار مشکل شدید مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می توانند شما را یاری کنند .


sarasari.gif


نحوه اعتراض به پاسخنامه کنکور انسانی 97

پس از انتشار پاسخنامه کنکور 97 در دهه دوم تیر ماه ، داوطلبان بسیاری به پاسخ درج شده در پاسخنامه کلیدی اعتراض دارند . داوطلبان گروه آزمایشیانسانیدر صورتی که دلایل کافی برای غلط بودن پاسخ ذکر شده در پاسخنامه دارند ، در مدت زمان محدود می توانند اعتراض خود را در سایت snjesh.org ثبت نمایند . شما می توانید جهت ثبت اعتراض خود به پاسخنامه کنکور انسانی 97 با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .


زمان اعلام نتایج کنکور انسانی 97

داوطلبان کنکور 97 پس از برگزاری آزمون منتظر اعلام نتایج کنکور هستند که مطابق دفترچه ثبت نام ، اعلام نتایج کنکور 97 در دهه دوم مرداد ماه خواهد بود . داوطلبان با توجه به کارنامه کنکور سراسری خود می توانند از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری استفاده کرده و تا فرا رسیدن زمان انتخاب رشته با مطالعه مقالات حداقل درصد دروس و کارنامه آخرین رتبه قبولی کنکور 96 و آخرین رتبه قبولی کنکور سراسری 96 قادر خواهند بود انتخاب رشته دقیق تری داشته باشند . بر اساس دفترچه ثبت نام ، اعلام نتایج نهایی کنکور 97 نیمه دوم شهریور ماه اعلام می شود . برای اطلاع از آخرین اخبار کنکور سراسری عضو کانال تلگرام کنکور سراسری هیوا باشید .

1480618076_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84_%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85_%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1_%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%B1%DB%8C.gif


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر