موضوعات وبسایت : دانلود جزوه

جزوه مکانیک سیالات پیشرفته ارشد تبدیل انرژی

جزوه مکانیک سیالات پیشرفته ارشد تبدیل انرژی

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 08 اسفند 1400 ساعت 00:56

دانلود جزوه مکانیک سیالات پیشرفته دکتر محمدی:

درس مکانیک سیالات یکی از مهم ترین دروس مهندسی شیمی در دوران کارشناسی محسوب می شود. اهمیت این درس به قدری بالاست که در مقطع ارشد نیز به عنوان یکی از دروس مشترک در اکثر گرایش ها ارائه می شود. در واقع مکانیک سیالات در کنار انتقال حرارت و انتقال جرم سه ضلع تکمیل کننده اساس مهندسی شیمی یعنی پدیده های انتقال را تشکیل می دهد. مکانیک سیالات پیشرفته عنوان درسی است که در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی شیمی تدریس می شود. یکی از منابع مهم تدریس این درس کتاب پدیده های انتقال بِرد Bird نام دارد که اتفاقا جز منابع کنکور دکتری مهندسی شیمی نیز محسوب می شود و قبلا در کمیاتو به معرفی آن پرداختیم. به دلیل اهمیت بالای این درس، امکان دانلود جزوه مکانیک سیالات پیشرفته دکتر محمدی را در این مطلب فراهم کرده ایم.

preview-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%AC%D8%B2%D9%88%D9%87-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C-1024x682.jpgدانلود جزوه مکانیک سیالات پیشرفته دکتر محمدی

حتما ببینید: بهترین منابع کنکور دکتری مهندسی شیمی

جزوه مکانیک سیالات پیشرفته دکتر محمدی علاوه بر توضیح مفاهیم مهم مکانیک سیالات پیشرفته، دارای مثال ها و تمرین های متنوع است که حل آن ها به درک بهتر مفاهیم این درس کمک می کند. از جمله مفاهیم پرداخته شده در این جزوه می توان به معادله پیوستگی و حرکت در سیستم های کارتزین، استوانه ای و کروی، معادله اولر، حرکت سیال بر روی اجسام، نیروی دراگ، مباحث مربوط به لایه مرزی، قانون استوکس، جریان خزشی، نیروی لیفت، معادلات حرکت ناویر استوکس، تابع جریان، پتانسیل سرعت، جریان غیر چرخشی، چرخش سیال، معادلات لاپلاس، جریان آشفته، تئوری طول اختلاط پرانتل، معادلات حرکت برای سیالات تراکم ناپذیر، تنش اضافی، سیالات غیر نیوتنی، بررسی جریان در کانال های باز، پرش هیدرولیکی و … اشاره کرد.

جزوه مکانیک سیالات پیشرفته دکتر محمدی به صورت PDF و دست نویس می باشد. این جزوه دارای ۱۵۸ صفحه است. این جزوه را می توانید از بخش “لینک های دانلود” در انتهای همین مطلب دانلود کنید.

منبع مطلب: به طور اختصاصی وب سایت کمیاتو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر