موضوعات وبسایت : دانلود جزوه

سردر دانشگاه صنعتی اصفهان

سردر دانشگاه صنعتی اصفهان

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 01 آبان 1400 ساعت 19:46

اصفهان- ایرنا- همزمان با گرامیداشت دهه فجر، بزرگترین سردر دانشگاه های كشور به عنوان نماد دانشگاهی در دانشگاه صنعتی اصفهان رونمایی و بهره برداری شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، این سردر با هدف تسهیل در دسترسی به این دانشگاه و در خیابان پالایشگاه

(جاده تهران ) در شمال شهر اصفهان ایجاد شده است.

مدیر دفتر فنی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینكه این سردر با الهام از آرم دانشگاه در مدت 25 ماه ساخته شده ، گفت: این سازه 27 متری پس از سردر مسجد جامع یزد، بزرگترین سردر ورودی در كشور است.

سید فرهاد قادریان افزود: این سازه با استفاده از 100 تن میلگرد و یكهزار و 100 متر مكعب بتن ریزی به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینكه پروژه محوطه سازی سردر دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در چهار هزار متر مربع به بهره برداری رسید، تصریح كرد: كار اجرایی این پروژه تا ارتفاع 27 متری به موقع و بدون هیچ حادثه جانی پایان یافت.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان نیز وسعت زمین و تعدد دانشگاهیان ساكن در این دانشگاه را دو عامل مهمی دانست كه وجود چند مسیر ورود و خروج به این دانشگاه را ضروری كرده است.

سید محمود مدرس هاشمی با اشاره به اینكه طراحی پروژه سردر دانشگاه صنعتی اصفهان و جاده شمالیِ از سال های گذشته آغاز شد و در چند سال اخیر سرعت گرفت، اظهار كرد: دانشگاهیان از این پس امكان استفاده از هر دو در ورودی را خواهند داشت.

وی افزود: در جنوبی دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان در اصلی محسوب می شود و در شمالی نیز برای تسهیل در دسترسی دانشگاهیان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وجود یك در برای دانشگاه صنعتی اصفهان، همه ساله به هنگام برگزاری كنكور سراسری باعث ترافیك سنگین در جاده كنار این دانشگاه می شد.

دانشگاه صنعتی اصفهان با حدود 10 هزار دانشجو یكی از دانشگاههای بزرگ استان اصفهان بشمار می آید.

این دانشگاه بیش از دو هزار هكتار مساحت دارد.

د/3011/ 6508

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر