موضوعات وبسایت : دانلود جزوه

شیمی میکرو طلایی دهم

شیمی میکرو طلایی دهم

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 25 دی 1399 ساعت 10:15

کتاب کمک درسی شیمی دهم میکرو از انتشارات گاج می‌باشد. این کتاب دارای سؤالات و آزمون‌های مختلف و چهارگزینه ایست. جالب است بدانید که کتاب فوق دارای سه فصل است که در فصل‌های مختلف آن شما می‌توانید نکاتی را در جداول مختلف به همراه تصاویر مورد بررسی قرار دهید.

کتاب کمک درسی شیمی دهم میکرو از انتشارات گاج

کتاب کمک درسی شیمی دهم که از سری کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی شده از انتشارات بین‌المللی گاج است، جهت آمادگی در آزمون‌های تشریحی و چهارگزینه‌ای نگارش شده است. نویسندگان این کتاب آقایان مهندس پویا الفتی و مهندس امیرحسین کریمی می‌باشند. این کتاب همراه با آخرین تغییرات کتاب درسی نوشته شده است. کتاب کمک درسی شیمی دهم میکرو دارای سه فصل است که در پایان هر فصل بخشی به عنوان تست‌های مربوط به آن بخش و پاسخ‌های تشریحی آن‌ها آورده شده است.

طبقه بندی نکات در جدول، ارائهٔ تصاویر و بررسی بر روی آن‌ها و پرداختن به ریزترین نکات، از ویژگی‌های ممتاز و ایده آل کتاب کمک درسی شیمی دهم میکرو طبقه بندی از انتشارات گاج می‌باشد. چاپ هجدهم این کتاب در سال ۹۷ به بازار ارائه و عرضه شده است. با استفاده از این کتاب و نکات درج شده در فصول آن می‌توانید سؤالات چهارگزینه‌ای کنکور و آزمون‌های دیگر را به درستی پاسخگو باشید.

درس نامه کتاب کمک درسی شیمی دهم میکرو گاج

چند نکتهٔ مهم در خواندن کتاب کمک درسی شیمی دهم میکرو را باید برای دانش آموزان عزیز بازگو کنیم. در بخش درس‌نامه یک آیکون معروف داریم به نام آقای اجازه، این آیکون مربوط به سؤالاتی است که دانش‌آموزان پرسیده‌اند. در واقع آیکون آقا اجازه مربوط به متداول‌ترین سؤالات مطرح شده توسط دانش آموزان است.

نکته دیگری که در درس‌نامه کتاب کمک درسی شیمی دهم میکرو طبقه‌بندی از انتشارات گاج حائز اهمیت است، تفکیک فصول ارائه شده در کتاب درسی است که این بخش در قالب تست‌های آموزشی در کتاب میکرو طبقه‌بندی نگارش شده است. در ادامه نویسنده پا را فراتر گذاشته و همین مفاهیم ریز شده را باز هم ریزتر کرده است و آن را تحت عنوان بسته‌های آموزشی ارائه داده است. بسته‌های آموزشی برای مطالعه و بررسی دانش آموزان در بخش درس‌نامه کتاب کمک درسی شیمی دهم، قرار داده شده است.

نحوه حل سؤالات کتاب شیمی دهم میکرو

همان طور که در بخش قبلی اشاره شد، یکی از مؤلفه‌های آموزشی در بخش درسنامه، بخشی به عنوان تست آموزشی می‌باشد که بعد از این بخش تست‌های هر بسته ارائه می‌شوند. برای پاسخگویی به این تست‌ها باید مراحل زیر را سپری کنید:

مرحله اول: ابتدا باید بسته آموزشی را مطالعه کنید. با مطالعه این بسته‌ها می‌توانید به راحتی به نمره بیست برسید.

مرحله دوم: حل تست‌های رنگی (رنگ آبی) را در مرحله دوم بعد از گذشت ۲۴ ساعت انجام دهید. در این مرحله باید بتوانید در یک بازهٔ ۶ دقیقه‌ای به جواب برسید.

مرحله سوم: بعد از مطالعهٔ همهٔ بسته‌ها و حل تست‌های آبی رنگ، نوبت به تست‌های مشکی می‌رسد. متوجه باشید برای حل این تست‌ها یک وقفهٔ یک یا دو روزه در نظر بگیرید.

مرحله چهارم: مطالعه بر روی تست‌های پراکنده و بدون نظم برای دانش آموزانی که می‌خواهند در کنکور سراسری پاسخ سؤالات این درس را کاملاً صحیح بدهند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر