موضوعات وبسایت : دانلود جزوه

آموزش ابزار دقیق

آموزش ابزار دقیق

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 10 آذر 1399 ساعت 16:25

همانطور که بررسی ها نشان می دهد، آموزش های حضوری در یک ساعت و زمان مشخص و محدود برای تمامی اقشار علاقه مند به یادگیری علم و دانش کاربردی نیستند چون
روانشاسان تایید کرده اند که تمامی افراد ساعات یادگیری ذهنی شان مشابه یکدیگر نیست و هر شخص در زمان و شرایط منحصر به فرد خود توانایی یادگیری بالاتری دارد.

علاوه بر این موضوع هزینه های گزاف رفت و آمد، اسکان در شهر برگزار کننده دوره حضوری و... باعث شده است که اکثریت جامعه علم دوست به سمت آموزش های غیر حضوری و یا آموزش های آنلاین روی بیاورند.

ما در وب سایت نماتک سعی کرده ایم، مطالب مورد نیاز اکثریت مردم در حوزه های مختلف مهندسی و صنعتی را در بخش آموزش های آنلاین قرار دهیم تا
عزیزان به صورت خودآموز و با جستجو درباره مطالب مدنظرشان به این مطالب دست پیدا کنند.

تمامی مقاله های نوشته شده در این حوزه، به زبان ساده به همراه تصاویر بسیار و ویدیوهای زبان فارسی هستند که یادگیری را برای شما ساده و ساده تر کنند.

تیم نویسنده ما هر روز در حال به روز رسانی این بخش است و مقالات جدیدی هر روزه به بخش آموزش آنلاین سایت ما اضافه خواهد شد.

در صورتیکه علاقه مند به دریافت این آموزش های جدید هستید، فرم انتهای صفحه را پر کنید تا لینک آموزش های جدید برای شما ارسال شود.

برای یادگیری مطالب جدیدتر همراه ما باشید…

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر