موضوعات وبسایت : دانلود جزوه

مشتق گیری آنلاین

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 28 دی 1400 ساعت 15:47

اگر می خواهید راحت و بدون دردسر و به صورت آنلاین مشتق گیری را انجام دهید .... اگر در جستجوی سایت های بسیار خوب برای محاسبه مشتق به صورت آنلاین هستید .... چنانچه قصد دارید در کمترین زمان مشتق تابع مورد نظر خودتان را محاسبه نمائید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.

پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: مهمترین فرمول های مشتق با مثال

3 سایت خوب برای محاسبه آنلاین مشتق در ادامه معرفی شده است. برای ورود به هر سایت بر روی اسم سایت کلیک کنید. اگر در مبحث مشتق گیری اشکال دارید از مدرسین ریاضی کمک بگیرید.

1- سایت مشتق گیری آنلاین derivative-calculator



در این سایت که تصویر صفحه اصلی آن در بالا ارائه شده است به راحتی می توانید با وارد کردن تابع مورد نظر خودتان مشتق آن را به صورت آنلاین محاسبه نمائید. با وارد کردن تابع نه تنها مشتق آن به صورت انلاین برای شما محاسبه می شود بلکه نمودار خود تابع و مشتق آن هم برای شما رسم می گردد. در ضمن، می توانید به x عدد بدهید تا در هر نقطه دلخواه مقدار تابع و مشتق آن را برای شما محاسبه نماید. نمودار تابع و مشتق آن هم قابلیت زوم کردن دارد.

مطالعه کنید: فرمولهای مشتق گیری pdf ، فرمول های مشتق مثلثاتی، روابط مشتق e و مشتق ln

2- سایت محاسبه مشتق به صورت آنلاین wolframalpha.com


در این سایت با وارد کردن تابع هم مشتق و هم انتگرال آن به صورت آنلاین محاسبه شده و در اختیار شما قرار می گیرد. در ضمن، نمودار تابع هم رسم می شود. در ضمن می نیمم تابع هم محاسبه شده و در اختیار شما قرار می گیرد. با مراجعه به سایت wolframalpha.com هم می توانید به راحتی و به صورت آنلاین مشتق هر تابعی را محاسبه نمائید.

3- سایت symbolab.com

در این سایت هم امکان محاسبه مشتق به صورت آنلاین فراهم شده است. احتمالا استفاده از این سایت کاربری راحت تری داشته باشد. ابزارهای بیشتری برای وارد کردن تابع و در ادامه مشتق گرفتن از آن در این سایت فراهم شده است.

دانلود رایگان جزوه کامل و بسیار عالی مشتق و فرمول های مشتق گیری هم مفید است.

منبع: ایران مدرس

بازدید: 18099

لیست مدرسین خصوصی پیشنهادی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر