موضوعات وبسایت : دانلود جزوه

خرید کتاب کمک درسی نظام قدیم انسانی

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 27 آبان 1399 ساعت 23:18

کتب درسی در حقیقت از اصلی ترین و موثرترین منابع برای یادگیری دانش آموزان میباشد که با توضیح روان و ساده مفاهیم و مطالب میتواند در یادگیری و پیشرفت دانش آموزان مساعدت چشمگیری را داشته باشد.با این حال کلاسهایی وجود دارد که مفاهیم را دقیق و منطقی یاد نمی هند و سعی در تقویت مهارت دانش آموز در تست زنی دارند که این روش نیز مناسب نیست چرا که دانش آموز ابتدا بایستی مطلب را کاملا یاد بگیرد تا بتواند تست را بخوبی بزند. همانطور که مطلع هستید با وجود تغییراتی که در سیستم آموزشی طی این سال های اخیر ایجاد شده است، به تبع آن نیز کتب درسی  نیز دچار تغییر شده اند و همانطور که به یاد دارید کنکور سراسری در سال 98 نخستین کنکوری بود که براساس کتب درسی جدید اجرا شد. منبع هایی  که سازمان سنجش بمنظور کنکور سراسری ارائه داده است،  کتب درسی  چهار سال پایانی دبیرستان تغییر کرده اند که بمنظور کتاب های نظام جدید شده اند. بایستی بدانید که این تغییرات در موارد بسیار جزئی میباشد و نیز مفهوم و اصل محتوا رو دربر نمیگیرد و شرکت کنندگان نظام قدیم که قصد شرکت در کنکور نظام جدید 99 رو دارند، با مسلط شدن به مفاهیم کتابهای سال دوم و سوم دبیرستان به آسانی قادر خواهند بود که بر کتب درسی سال دهم و یازدهم مسلط بشن.

بر اساس صحبت های سازمان سنجش در سال جاری داوطلبان کنکور جهت شرکت در کنکور نیز دارای حق انتخاب نوع کنکور اعم از نظام قدیم یا نظام جدید هستند و این امکان را دارند در کنکور با منابع نظام قدیم شرکت کنند یا نظام جدید. 

برای خرید کتاب های درسی نظام قدیم در ابتدا بایستی از مزایای کتاب های نظام قدیم اطلاع داشته باشیم و کتاب های نظام قدیم بایستی بر اساس مزیت و معایب هایی که دارد مورد بررسی قرار گیرد.

از مهمترین ویژگیها راجع به کتاب های نظام قدیم، میتوانیم به موارد ذیل اشاره نماییم

1-کتاب های نظام قدیم، کتاب های کمک درسی  و بانک تست جامع و کاملی در این زمینه دارد. 

2-  در کتاب های تست نظام قدیم نکات کلیدی و کاربردی بسیاری وجود دارد که شما با خرید کتاب های نظام  قدیم میتوانید منبع خوبی را برای کنکور خود داشته باشید.

3-با خرید کتاب های درسی نظام قدیم شما  آزمون های آزمایشی متعددی را در اختیار خواهید داشت که با شبیه سازی سوالات کنکور منبع مناسبی برای شما به حساب می آید.

4- تسلط دبیر بر روی مطالب کتاب های نظام قدیم بسیار بیشتر است.

5- کلماتی که در کتاب های درسی نظام قدیم بکار رفته است قابل فهم و جا افتاده است.تاب های درسی به طور کامل جا افتاده است.

6- نظام قدیمی ها بدترین نوع سوالات در کنکور خود را دیده اند، مثل سوالات شیمی سال 95 یا سوالت زیست شناسی سال 96 و 97 یا سوالات فیزیک سال 94 و 96 و دیگر سخت تر از این سوالات امکان ندارد. پس آنچه که باید بر سر انها آمده باشد آمده است و کتاب های کمک آموزشی و معلمان و مشاوران کنکوری روش های مقابله با آنها را بلد شده اند و به دانش آموزان یاد می دهند.

از منابع کنکور منابع متنوعی از کتاب درسی در بازار وجود دارد اعم از کتاب های نظام قدیم و نظام جدید که بهتر است تمامی آنها مطالعه شود هرچند که کتب نظام جدید کاربردی تر است اما باز با این حال خرید کتاب کمک درسی نظام قدیم طرفداران خاص خودش را دارد. به خاطر اینکه منابع نظام قدیم کمتر در بازار وجود دارد به همین علت خرید کتاب کمک درسی نظام قدیمهم به مراتب سخت تر می باشد.با این حال  بانک کتاب گیتامهر بمنظور خرید کتاب کمک درسی نظام قدیم میتواند شما را یاری نماید.

images?q=tbn%3AANd9GcT-IgGAuJ5dbWy27Pw2Pfue5wLCgD4kGc0wuVlcHIWSMnA4Pk_r

%D8%A7%D8%A7%D8%A7%D8%A7%D8%A7%D8%A7%D8%A7%D8%A7%D8%A7%D8%A7%D8%A7%D8%A7%D8%A7%D8%A7%D8%A7%D8%A7%D8%A7%D8%A7.jpg?1585130613892

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر