موضوعات وبسایت : دانلود جزوه

کتاب تست کنکور فنی حرفه ای کامپیوتر

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 22 مهر 1400 ساعت 23:53

49 دیدگاه ها برای "کتاب های کنکور فنی حرفه ای"

  Subscribe  

جدیدترین قدیمی ترین

با سلام من رشتم کارو دانش هستش و دیپلمم گرفتم ولی کنکور ندادم برای اینکه برخوام کنکور بدم باید چه کتاب هایی رو خریداری کنم؟؟

با سلام خدمت شما دوست عزیز
با توجه به این که داوطلبان شاخه کارودانش باید برای کنکور با داوطلبان شاخه فنی و حرفه ای رقابت کنند بنابراین دانش آموزان شاخه ی کاردانش باید از منابع شاخه فنی و حرفه ای استفاده کنند.
با این توضیحات شما ابتدا باید رشته ی تحصیلی خودتون رو بفرمایید تا بتونم شما رو راهنمایی کنم.
با تشکر از شما

سلام
من یازدهم رشته کامپیوتر هستم
میخوام از الان واس کنکور بخونم
میخوام ببینم از کتاب تست استفاده کنم یا همون کتابای درسیو بخونم

دورود بر شما دوست گرامی کتاب های درسی به دلیل حجم زیاد مطالب وقت زیادی از شما میگیرد اما شما میتونید با تهیه کردن چهارجلد انتشارات چهار خونه و یا با تهیه بسته طلایی شبکه و نرم افزار رایانه هنرستان میتونید در مدت زمان کم حداقل 5 بار تمام مطالب درسی تخصصی و عمومی را دوره کرده باشید. در این بسته ی طلایی چهارجلد کتاب تخصصی و عمومی به همراه دو عدد پک DVD اموزشی تخصصی و عمومی که برای آموزش میباشد وجود دارد. با خریداری این بسته شما از هر منبع درسی بی نیاز خواهید شد. لینک محصول بسته… مطالعه بیشتر »

سلام لطفاً کتاب راهنمای گام به گام رشته ساختمان پایه دوازدهم تخصوصی را منتشر کنید . یا نسخه الکترونیک یا خود کتاب مممنون میشم.

با سلام روز بخیر
دوست عزیز این کتاب امسال به چاپ نخواهد رسید و حتما در سال آینده به چاپ میرسد .
موفق باشید

سلام من رشتم کامپیوتر اما کاردانش هستم میخام کنکور کامپیوترم بدم باید کتاب های فنی حرفه ای کامپیوتر خریداری کنم یا میتونم کتابای خودمم بخونم

با سلام و درود
دوست عزیز شما برای شرکت در کنکور فنی و حرفه‌ای باید از منابع شاخه فنی و حرفه ای مطالعه کنید به دلیل این که تمام سوالات کنکور از شاخه فنی و حرفه ای طرح میشود.
با آرزوی سلامتی برای شما

سلام من سال آخر رشته فتوگرافیکم سال بعد میخوام کنکور هنر بدم برای رشته گرافیک چه کتابایی بخونم؟

با سلام و درود دوست گرامی شما برای شرکت در کنکور 1400 و آماده شدن برای این آزمون از چهارجلد کتاب انتشارات چهارخونه میتوانید استفاده کنید.این چهارجلد شامل کتاب های :مجموعه سوالات چهارگزینه ای عمومی و پایه فنی حرفه ای کاردانش /آموزش نکته به نکته دروس کنکور عمومی و پایه کاردانی پیوسته/آموزش نکته به نکته دروس کنکور گرافیک کاردانی پیوسته. شما با این چهارجلد کتاب از هر منبع درسی بی نیاز خواهید شد.البته کتاب آخری که معرفی شد در حال حاظر موجود نمیباشد. نکته ی بعدی این هست که شما در شاخه ی کاردانش در حال تحصیل هستید و یک… مطالعه بیشتر »

خیلی ممنون از راهنماییتون..بنده کارودانش نیستم فنی حرفه ای هستم ولی بازم ممنون بابت راهنماییتون❤️?

راستش ببخشید دوباره مزاحم شدم.من الان CDهای اموزشی رو بگیرم بهتره یا نه این ۴ تا کتابی که پیشنهاد دادین.لطفا همینجا جوابمو بدین چون نمتونم به مشاور زنگ بزنم.بعدشم هزینه این ۴ تا کتاب باهم چقدر میشه؟

درود بر شما
دوست عزیز در کل اگر میخواهید آموزش در منزل رو شروع کنید باید حتما از dvd های آموزشی ما استفاده کنید تا مفاهیم کتاب براتون به خوبی جا بیفته.
هزینه کتاب ها هم جمعاً میشود 390 هزار تومان .
موفق و سربلند باشید

سلام من رشتم کامپیوتر گرایش انیمیشن هست امسال کنکور دارم.چه کتاب های باید بخونم هم تخصصی هم عمومی چون میگن باید کتاب های فنی رو امتحان بدیم .ترو خدا کمکم کنید جواب بدین ممنون میشم.

با سلام روز بخیر دوست گرامی با توجه به اینکه شما در شاخه ی کارودانش تحصیل میکنید باید به این نکته توجه داشته باشید که تمام داوطلبان شاخه ی کاردانش باید منابع شاخه ی فنی و حرفه ای ر مطالعه کنند . برای شرکت در کنکور فنی و حرفه ای شما باید فقط منابع این شاخه رو یاد بگیرید چه دروس عمومی و پایه و چه دروس تخصصی. دروس عمومی و پایه شاخه ی فنی و حرفه ای برای کنکور عبارتندانداز:ریاضی1و2و3،شیمی،فیزیک،زبان انگلیسی1و2،عربی3،فارسی3،دین و زندگی3 دروس تخصصی فنی و جرفه ای برای کنکور عبارتندانداز:دانش فنی پایه،دانش فنی تخصصی،نصب و راه اندازی… مطالعه بیشتر »

خیلی خیلی ممنونم.واقعا ممنونم ازتون.

سلام من رشتم کامپیوتره سال دوازدهمم برای کنکوردرس هاب عمومی چه کتابای هست؟؟و اینکه واس دانشگاه چه رشته ای بهتره؟؟؟

با سلام روز بخیر در رابطه با سوال اولتون باید بگم که شما برای رشته کامپیوتر یک سری دروس عمومی و پایه دارید و یک سری دروس تخصصی.دروس تخصصی که به طور کامل در کنکور ازش سوال طرح میشه اما دروس عمومی و پایه که برای کنکور کامپیوتر ازش سوال طرح میشه از این قرار هست : دروس عمومی >>>تعلیمات دینی3،فارسی3،زبان خارجی1و2،عربی3 / دروس پایه >>>ریاضی1و2و3،شیمی،فیزیک و جدید دروسی اضافه شده به کنکور به اسم دروس شایستگی های غیر فنی که شامل : الزامات محیط کار،کاربرد فناوری های نوین،کارگاه نو آوری و کارآفرینی،اخلاق حرفه ای . اما در مورد سوال… مطالعه بیشتر »

با سلام روز بخیر در رابطه با سوال اولتون باید بگم که شما برای رشته کامپیوتر یک سری دروس عمومی و پایه دارید و یک سری دروس تخصصی.دروس تخصصی که به طور کامل در کنکور ازش سوال طرح میشه اما دروس عمومی و پایه که برای کنکور کامپیوتر ازش سوال طرح میشه از این قرار هست : دروس عمومی >>>تعلیمات دینی3،فارسی3،زبان خارجی1و2،عربی3 / دروس پایه >>>ریاضی1و2و3،شیمی،فیزیک و جدید دروسی اضافه شده به کنکور به اسم دروس شایستگی های غیر فنی که شامل : الزامات محیط کار،کاربرد فناوری های نوین،کارگاه نو آوری و کارآفرینی،اخلاق حرفه ای . اما در مورد سوال… مطالعه بیشتر »

سلام روز به خیر
دوست گرامی شما می توانید برای دروس عمومی و پایه از کتاب مجموعه سوالات چهارگزینه ای عمومی و پایه و کتاب نکته به نکته دروس کنکور عمومی و پایه استفاده بفرمایید. برای دریافت مشاوره نیز می توانید با شماره 09126200026 تماس حاصل فرمایید.

سلام
من رشته‌ی کامپیوتر در دبیرستان هستم برای دانشگاه چه رشته ای مناسب تر است

سلام روز به خیر
دوست گرامی جهت مشاوره تحصیلی لطفا با شماره 09126200026 تماس حاصل فرمایید.
موفق و پیروز باشید.

سلام روز بخیر میشه مشخصات کتاب آموزش نکته به نکته دروس عمومی رو هم قرار بدید ممنون

باسلام ودرود.دخترما رشته تربیت بدنی هستند؟آیا کنکور این رشته هم حذف شده یاخیر؟واگر نشده کتابهای تست از دهم دارید؟

سلام من هرچی میگردم کتاب تست دهم فنی کامپیوتر و پیدا نمیکنم میشه کمک کنید

سلام
درسنامه ی تخصصی رشته ی الکتروتکنیک رو میخام که دهم، یازدهم و دوازدهم توش باشه و چاپ ۹۹ هم باشه، دارید؟؟؟

درود بر شما
دوست عزیز شما میتونید از کتاب آموزش نکته به نکته ی دروس تخصصی الکتروتکنیک که در این هفته به چاپ میرسد استفاده کنید .برای خرید این کتاب لطفا در این چند روز لطفاً به سایت ما سر بزنید و به محض موجود شدن این کتاب در سایت میتونید از این کتاب خریداری کنید .
موفق و سربلند باشید .

سلام وقت بخیر من معماری داخلی میخونم میتونم کنکورنقشه کشی بدم؟؟؟

درود بر شما
اگر منظورتون نقشه کشی صنعتی هستش که این رشته کنکور نداره اما اگر منظورتون نقشه کشی معماری هستش باید خدمتتون بگم که این رشته دارای کنکور میباشد .
در رابطه با سوال دومتون که برای تغییر رشته بودش این امکان وجود نداره دوست عزیز شما حتما باید در اون رشته تحصیل کرده باشید و دیپلم اون رشته رو داشته باشید که بتونید در اون رشته تحصیل کنید .
موفق باشید

سلام ببخشید کتاب شبکه و نرم افزار رایانه ای هستا اون همون کتاب هایی ک داخلش هست واقعا وجود دارد همه کتاب ها ؟؟؟و من میخوام کنکور فنی بدم و هم پلیس بشم باید کنکور علوم انتظامی هم ثبت نام کنیم ؟ اگه باید ثبت نام کنم چ کتاب های باید بخونم

با سلام خدمت شما دوست عزیز
لطفاً سوالتون رو واضح تر بپرسید تا بتونم راهنماییتون کنم .
اما در مورد سوال دومتون باید خدمتتون بگم ما فقط در رابطه با شاخه فنی و حرفه ای تخصص داریم و در رابطه با علوم انتظامی شما باید از طریق اینترنت این اطلاعات رو کسب کنید .
موفق باشید .

ممنون .اولی منظورم اینه ک کتاب جامع هست ؟؟

درود بر شما
بله دوست گرامی کتاب ها به صورت جامع هستند .

سلام
ببخشید اموزش جامع شیمی ندارید مثل کتاب ریاضی ۳ باشه درس نامه داشته باشه

با درود
موقتاً این کتاب در انبار موجود نمیباشد و انشالله در ماه های آینده حتما به چاپ میرسد و برای فروش به روی سایت قرار میگیرد .
با آرزوی سلامتی

سلام.برای کنکور معماری هنرستان میشه ازکتاب استفاده کنم یاپاسخ گونیست مطالبش؟شامل همه دروس تخصصیه فنی معماریه؟

با سلام
دوست عزیز لطفاً سوالتون رو واضح تر مطرح بفرمایید تا بتونم شما رو راهنمایی کنم
با تشکر از شما

سلام خسته نباشین
من رشتم فتوگرافیک هست کتاب گرافیکو باید بخونم برای کنکور؟

با سلام
بله دوست عزیز شما برای رشته گرافیک میتونید از این کتاب استفاده کنید در صورتی که در شاخه ی کاردانش باشید . اما اگر در کنکور هنر میخواهید شرکت کنید نمیتونید از این کتاب استفاده کنید . چون منابع کنکور هنر متفاوت هستش . کتاب گرافیک منبع کنکور فنی و حرفه ای هستش .
سلامت و تندرست باشید

با سلام… من رشتم گرافیکه و میخواستم ببینم فقط با خوندن دو کتاب تخصصی و عمومی (مجموعه سوالات عمومی پایه و مجموعه سوالات چهار گزینه گرافیک) میشه قبول شد؟ ینی مبحث دیگه ای نخونم فقط اینهارو مطالعه کنم… چون اینا سوالات کنکوری سالهای قبل هستند و به نظرم تو کنکور امسال از این سوالات قرار نیس بدن چون تکراری هستن لطفا راهنماییم کنید اگه کتاب دیگه ای برا کنکور گرافیک سراغ دارید ممنون میشم معرفی کنین برام

با درود بر شما دوست گرامی شما با خوندن این دو کتاب مطمئناً در کنکور قبول خواهید شد اما باز هم همچی به خود شما بستگی داره . نکته اول این که تست های که در داخل این دو کتاب هستش تا سال 98 هستش و شما هر کتابی که برای تست زنی تهیه کنید یا به صورت تالیفی هستش این سوالات یا به صورت سوالات کنکور سال های قبل میباشد . و این دو کتاب انتشارات چهارخونه به روز ترین کتاب موجود برای گرافیک میباشد . ضمن در این دو کتاب سوالات تالیفی استاندارد هم موجود میباشد . و… مطالعه بیشتر »

سلام خسته نباشید❤من دوازدهم تجربی هستم ایا امسال میتونم علاوه بر کنکور تجربی کنکور فنی حسابداری هم ثبت نام و شرکت کنم؟

با سلام روز بخیر
دوست گرامی با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش داوطلبانی که تمایل به شرکت در آزمون های رشته های دیگه رو دارند باید در امتحانات نهایی اون رشته شرکت کنند و با پشت سر گذاشتن و دریافت مدرک اون رشته مجوز شرکت در آزمون اون رشته رو کسب میکنند . و فقط شما با این شرایط میتویند وارد آزمون این رشته شوید .
موفق باشید

کتاب اموزش نکته به نکته کنکور کامپیوتر ۹۸ وجود ندارد؟

با درود
در حال آماده سازی است و برای هفته آینده آماده خواهد شد
موفق و پیروز باشید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر