موضوعات وبسایت : دانلود جزوه

کانال لوازم التحریر عمده

کانال لوازم التحریر عمده

نویسنده : میترا نادری | زمان انتشار : 08 دی 1400 ساعت 15:01

لطفا قبل از ورود به کانال تلگرام آوای مهر فیلتر شکن خود را روشن کنید.

خرید عمده برای مغازه‌داران همیشه یک دغدغه بزرگ بوده به‌ویژه خریداران لوازم‌تحریر به‌صورت عمده؛ فرض کنید برای خرید لوازم‌تحریر برای فروشگاه خود در تهران و شهرستان بتوانید از طریق سایت یا کانال تلگرام لوازم‌تحریر عمده به‌راحتی و با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید و برای شما در تهران رایگان و در شهرستان تا باربری تهران رایگان ارسال شود.

خلأ وجود یک سایت یا کانال تلگرام لوازم‌ التحریر عمده همیشه برای مغازه‌داران تهران (به غیر از محدوده بازار) و مغازه‌داران محترم شهرستان‌ها یک دغدغه بزرگ بوده، برای مثال مغازه‌داران تهران و شهرستان برای تهیه و تکامل اجناس مغازه خود مجبور بودند تا به بازار تهران آمده و در یک روز کل خریدهای خود را انجام دهند و همین خرید عمده در یک روز سبب افت کیفیت خرید محصولات نیز می‌شود و علاوه بر این هزینه رفت‌وآمدها خود سبب بالا رفتن هزینه تمام‌شده می‌شود و همین بالا رفتن هزینه‌ تمام‌شده در افزایش قیمت تأثیر بسزایی دارد که سبب ناراضی شدن مشتری و کاهش فروش نیز خواهد شد.

اگر خرید حضوری انجام نشود، اغلب سفارش‌ها به‌صورت تلفنی در بازار سنتی صورت می‌گیرد و در خوش‌بینانه‌ترین حالت عکس اجناس در تلگرام، نه در یک کانال تلگرام لوازم‌تحریر عمده بلکه به تلگرام شخصی شما ارسال می‌شود که محصول ارسالی با عکس دریافتی شما تفاوت‌های چشمگیری دارد.

کانال عمده‌فروشی لوازم‌التحریر

دارا و سارا عروسکانی بودن که اولین قدم برای ایرانیزه شدن طرح‌های روی لوازم‌تحریر، با تصاویر آن‌ها رقم خورد که موفقیت چندانی در فروش نداشت، با بهتر شدن برنامه‌های کودک و به وجود آمدن شخصیت‌ها و قهرمانان ایرانی در تلویزیون ایران سلیقه‌ کودکان به سمت خرید لوازم‌التحریرهای ایرانی گرویده شد.

با توجه به نیاز بازار و عدم پاسخگویی نیاز به‌واسطه پخش ضعیف برخی برند‌های ایرانی کمبود یک کانال تلگرام لوازم ‌التحریر عمده حس می‌شد. آوای مهر با هدف رفع نیاز به‌عنوان یک واسطه منصف میان مغازه‌داران و تولیدکنندگان لوازم‌تحریر ایرانی و طراحی یک سایت خوب و تشکیل یک کانال عمده‌فروشی لوازم‌تحریر عمده مشکل تهیه و توزیع در این صنعت کارآمد را رفع کرده است.

Picture1-min.png

در یک نظرسنجی که در آوای مهر برای میزان رضایت از کاربران گرفته شد مزیت‌های مطرح‌شده آوای مهر نسبت به سایر پخش‌کنندگان به شرح زیر بود که این میزان رضایت از جانب مخاطبان خستگی حاصل از تلاش بی‌وقفه را از تن خانواده آوای مهر ربود.

  1. ارسال سریع و 24 ساعته سفارش‌ها به مشتری
  2. فرایند سفارش و خرید دقیق و شفاف در سایت و کانال تلگرام
  3. کاتالوگ خوب و عکس‌دار + قیمت دار
  4. پاسخ‌گویی خوب تلفنی و پاسخگویی ادمین صفحات مجازی آوای مهر
  5. محصولات پرفروش به‌طوری‌که 80 درصد محصولات به‌سرعت فروش رفته
  6. رضایت مشتری‌ها از کلیت محصولات بسیار بالا بوده
  7. ارسال رایگان درون تهران و ارسال رایگان تا باربری تهران
  8. بسته‌بندی و کارتن بندی خوب و شیک و امن در برابر ضربه و رطوبت‌های احتمالی در فرآیند ارسال

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر