موضوعات وبسایت : دانلود جزوه

اسامی فارغ التحصیلان دانشگاه تهران

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 19 دی 1399 ساعت 23:06

به تارنمای دانش‌آموختگان دانشگاه تهران خوش آمدید. دانش‌آموختگان دانشگاه تهران سرمایه‌های گرانقدر انسانی می‌باشند که ایجاد یک ساز و کار مشخص و پایدار برای حفظ ارتباط با آنها بسیار ضروری است. از طریق این ارتباط هم دانشگاه جهت رشد و ارتقای خود از ظرفیت موجود دانش‌آموختگان بهره می‌برد و هم دانش‌آموختگان برای کسب موقعیت‌های مناسب حرفه‌ای و موفقیت در مسیر تحقق بخشیدن به ایده‌های خود از حمایت دانشگاه سود می‌برند. در این راستا، اداره دانش‌آموختگان دانشگاه تهران زیرمجموعه اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی به منظور ایجاد یک رابطه دوطرفه مفید و مؤثر بین دانشگاه تهران و دانش‌آموختگان آن ایجاد گردیده است. مأموریت این اداره علاقه‌مندسازی، آگاه‌سازی و درگیر ساختن دانش‌آموختگان به منظور یک تعامل سازنده دوسویه می‌باشد. با ایجاد این رابطه پویا انتظار می‌رود که بخش عظیمی از استعدادها و ظرفیت‌های معطل در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی، اقتصادی و غیره که می‌تواند سبب رشد و شکوفایی کشور گردد به کار گرفته شود. اداره دانش‌آموختگان به صورت چتری بر سایر انجمن‌ها و کانون‌های دانش‌آموختگی فعال در دانشگاه تهران عمل خواهد نمود. عمده فعالیت‌های اداره، در مدیریت و تنظیم رابطه دانش‌آموختگان با دانشگاه و کانون‌های موجود در آن خواهد بود. اداره دانش‌آموختگان از همه دانش‌آموختگان عالیقدر دانشگاه دعوت می‌نماید تا این اداره را در رسیدن به اهداف خود یاری نمایند.

**************************************************

دانش‌آموختگان گرامی توجه داشته باشید که

برای استفاده از خدمات الکترونیکی دانش‌آموختگان نیاز به دریافت شناسه یکتا دارید. ورود به سامانه‌های دانشگاه تهران فقط از طریق سامانه احراز هویت مرکزی امکان پذیر است و برای این منظور داشتن شناسه یکتای دانشگاه تهران الزامی می‌باشد.
دانشجویان و دانش‌آموختگانی که پست الکترونیکی دانشگاه تهران را دارا می‌باشند شناسه یکتای آنها همان نام کاربری موجود در آدرس پست الکترونیکی است. ولی در حالت کلی داشتن پست الکترونیکی الزامی نیست و برای ورود به سامانه‌ها تنها کافی است که شناسه یکتای خود را از سامانه مدیریت شناسه یکتا دریافت نمایید.

در صورتی که قبلاً شناسه یکتا نداشتید، می‌توانید از طریق لینک زیر دریافت نمائید:

1548674539-picture2.png

شناسه یکتا چیست؟

**************************************************

سوالات و مشکلات آموزشی دانش‌آموختگان

دانش‌آموختگان گرامی دانشگاه تهران می‌توانند تمامی سوالات خود در مسائل آموزشی (مانند دریافت دانشنامه، ریزنمرات و…) را از طریق ایمیل ed.alumni@ut.ac.ir با اداره دانش‌آموختگان معاونت آموزشی دانشگاه مطرح نمایند. همچنین می‌توانند در سامانه پشتیبانی خدمات مرکز فناوری اطلاعات به آدرس its3.ut.ac.ir درخواست خود را مستقیماً به کارشناس آموزش دانشگاه ارسال بفرمایند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر