موضوعات وبسایت : دانلود جزوه

گاج مارکت

گاج مارکت

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 14 اسفند 1398 ساعت 20:11

درباره گاج مارکت

فروشگاه اینترنتی کتاب گاج مارکت که فعالیت خود را در سال 1396 در زمینه کتاب‌‌های کمک درسی و ملزومات دانش آموزی آغاز کرد، اکنون پس از یک سال به عنوان یکی از مراکز خرید اینترنتی انواع کتب درسی، عمومی، کتب خارجی و دانشگاهی، خرید انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی مطرح است. در سایت گاج مارکت علاوه بر کتاب‌های انتشارات گاج می‌توانید کتاب‌های انتشارات دیگر را از جمله خیلی سبز، کلاغ سپید، نارنجی و غیره را مشاهده و خریداری کنید. کتاب‌های موجود در وبسایت گاج با 10 تا 25 درصد تخفیف ارائه می‌شوند. از مزایای فروشگاه آنلاین گاج مارکت در دسترس بودن کتاب‌ها برای تمام دانش آموزان است.

دسته‌بندی گاج مارکت

فروشگاه اینترنتی گاج مارکت دارای دسته‌بندی گسترده‌ای از کتب و لوازم التحریر و غیره می‌باشد که از جمله این دسته‌بندی‌ها می‌توان به کتاب‌های کمک درسی که شامل کنکور - نظام جدید، کنکور - نظام قدیم، دوازدهم، یازدهم، دهم، متوسطه اول، دبستان و نیز دسته‌بندی کتاب که شامل کمک درسی، دانشگاهی، عمومی، کودک و نوجوان، آموزش زبان، دفترچه آزمون‌های آزمایشی و مجلات اشاره کرد. همچنین از دیگر دسته‌بندی‌های موجود در وبسایت گاج مارکت می‌توان به لوازم التحریر و بازی و محتوای آموزشی اشاره کرد.

شهرهای محل فعالیت گاج مارکت

گاج مارکت محصولات خود را به تمام نقاط ایران ارسال می‌کند. همچنین سفارش‌های بالای 100 هزار تومان به تمام نقاط کشور رایگان ارسال می‌گردد.

نحوه خرید از گاج مارکت

در حال حاضر تنها امکان پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی و با تمام کارت‌های عضو شتاب امکان‌پذیر است.

نکاتی در خصوص کد تخفیف

پس از انتخاب محصول و ورود به سبد خرید، کادری وجود دارد که می‌توانید کد تخفیف خود را وارد نمایید. برای استفاده از کدهای تخفیف گاج مارکت بایستی به چند نکته توجه کنید، از جمله اینکه کدهای تخفیف گاج مارکت تنها بر روی کتاب‌های انتشارات گاج و محصولات گاج قابل اعمال می‌باشند و نیز محصولات انتخابی نباید از قسمت گاج باکس یا تخفیف گاجانه انتخاب شوند.

نحوه اطلاع از جدیدترین تخفیف‌های گاج مارکت

گاج مارکت در مناسبت‌های مختلف کدها و پیشنهادهای تخفیف‌داری ارائه می‌کند که می‌توانید با مراجعه به سایت موپن و عضویت در خبرنامه گاج مارکت و یا عضویت در شبکه‌های اجتماعی موپن از این دسته تخفیف‌ها با خبر شوید.

اطلاعات تماس و پشتیبانی گاج مارکت

ایمیل: [email protected]

شماره تماس: 6419 - 021

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر