موضوعات وبسایت : دانلود جزوه

دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 17 دی 1399 ساعت 11:56

متقاضیان برای شرکت در کنکور  کاردانی به کارشناسی 99 می بایست واجد شرایط ثبت نام این مقطع بوده و از کلیه ضوابط و قوانین این آزمون آگاهی داشته باشند . دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ شامل شرایط ثبت نام ، لیست رشته های امتحانی ، رشته های تحصیلی ، شرایط انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ، شرایط ثبت نام رشته های پیراپزشکی ، تعداد سؤال ، ضرايب و منابع آزمون دروس عمومی و پايه ، سهمیه رزمندگان و ایثارگران ، زمان برگزاری آزمون و انتشار کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی می باشد .

با توجه به اهمیت موارد مندرج در این دفترچه و همچنین لزوم اطلاع داوطلبان از شرایط و رشته های کنکور کاردانی به کارشناسی ، در ادامه این مقاله علاوه بر زمان انتشار دقترچه ، لینک دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 99 قرار داده خواهد شد .


دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99

معمولا هر ساله دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی همزمان با آغاز ثبت نام این آزمون منتشر می شود و پیش بینی می شود همین رویه برای کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ نیز اجرایی شود .

طبق اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص نام نویسی کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ، ثبت نام این آزمون از 17 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 27 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت . هم چنین فرصتی مجدد از تاریخ 25 خرداد ماه لغایت 31 خرداد برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 تعیین شده است .

1587800810_74.jpg

برای دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ ، کلیک کنید

برای دانلود اصلاحیه دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 کلیک کنید .

 برای دانلود سری دوم اصلاحات دفترچه کاردانی به کارشناسی 99 کلیک کنید .

به محض انتشار  دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ، این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . داوطلبان می توانند پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون در زمان تعیین شده برای نام نویسی در رشته مورد نظر خود اقدام کنند .

bedonekonkoor.gif

در نظر داشته باشید برای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 99 می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس گرفته و از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک بگیرید .  برای اطلاع از آخرین اخبار کنکور کاردانی به کارشناسی 99 عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا شوند .

1480676883_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84_%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85_%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86_%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1.gif

سوالات متداول

1- دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی منتشر می شود ؟

دفترچه این آزمون معمولا همزمان با آغاز نام نویسی این آزمون منتشر می شود که تاریخ دقیق انتشار در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

2- از چه طریقی می توان لیست رشته های ارائه شده کارشناسی ناپیوسته را مشاهده کرد ؟

داوطلبان می توانند با دانلود دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی از رشته های ارائه شده مطلع شوند که لینک دانلود دفترچه در این مقاله نیز فعال می شود .

3- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته شامل چه مواردی می باشد ؟

همانطور که در این مقاله اشاره شده دفترچه ثبت نام شامل شرایط ، مدارک لازم ، رشته های ارائه شده و .... می باشد .


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر