موضوعات وبسایت : دانلود جزوه

سایت سری عمومی ارشد

نویسنده : میترا نادری | زمان انتشار : 06 آذر 1399 ساعت 23:50

برنامه درسی ریاضیات عمومی گروه های اول تا چهارم،21 تا 27 فروردین ماه

منتشر شده در 21 فروردين 1395 بازدید: 1103

با سلام خدمت داوطلبان گرامی 

در این هفته برنامه های مطالعاتی هر چهار گروه برای درس ریاضیات عمومی در لینک های زیر در خدمت شما عزیزان قرار گرفته است. برای شروع مطالعه درس زبان عمومی مطالب مطرح شده در لینک زیر  را در این هفته اجرا کنید.

با ما همراه باشید

با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان

ریاضیات عمومی -برنامه هفته اول(15 تا 21 مهرماه)

منتشر شده در 15 مهر 1396 نوشته شده توسط hamid بازدید: 2008

با سلام خدمت داوطلبین گرامی

با توجه به توضیحاتی که از قبل در سایت موسسه سری عمومی مطرح شد، از امروز برنامه هفتگی مطالعه درس ریاضیات عمومی را با یکدیگر شروع خواهیم کرد. با در نظر گرفتن زمان آزمون کارشناسی ارشد، تلاش می کنیم تا در کنار هم و همگام با شما عزیزان و راهنمایی ها و مشاوره های ما بتوانیم به بهترین شکل در درس ریاضی نتیجه بگیریم. قابل ذکر است که برنامه پیش رو مختص کلیه رشته های آزمون کارشناسی ارشد می باشد.

در ابتدا باید یادآور شد که برای مطالعه درس ریاضی بایستی پایه خوبی از مفاهیم اولیه این درس داشته باشیم از این جهت هفته اول مطالعه را به بخش یادآوری مفاهیم پایه از کتاب ریاضی 1 سری عمومی ارشد اختصاص دادیم.

برنامه مطالعاتی  (15 تا 21 مهرماه)

با ما همراه باشید

با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان

برنامه درس ریاضیات عمومی و زبان عمومی در فروردین ماه

منتشر شده در 05 فروردين 1396 نوشته شده توسط hamid بازدید: 1905

با سلام خدمت شما داوطلبین گرامی

حلول سال نو و بهار پرطراوت رابه تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما مسئلت می نماییم.

داوطلبان گرامی در نظر داشته باشید که برنامه درس زبان عمومی از 14 فروردین ماه بر روی سایت سری عمومی قرار خواهد گرفت. در این هفته نیازی به مطالعه این درس نیست و تنها کافیست درس ریاضیات عمومی را مطالعه کنید. در نظر داشته باشید که برنامه درس ریاضیات در هفته آینده نیز در روز 14 فروردین ماه بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

با ما همراه باشید

با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان

بخش گرامر زبان عمومی- سوالات مرور روز اول(فصل فعل)

منتشر شده در 20 آبان 1394 بازدید: 9870

با سلام خدمت دوستان عزیز و همیشگی

در این قسمت سوالات مرور روزهای مطالعاتی قسمت گرامر زبان عمومی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. توجه داشته باشید، در صورتی که همراه با مطالعۀ بخش گرامر، سوالات این بخش را بررسی کنید تسلط بسیار مناسب تری بر روی بخش گرامر خواهید داشت. پاسخ سوالات قسمت مرور در هفتۀ آینده توسط استاد این درس در اختیار شما قرار داده می شود و می توانید سوالات خود را از این بخش در تالار گفت و گوی موسسه مطرح کنید. داوطلبان گرامی دقت کنید که از منوی سمت راست سایت و همچنین در این قسمت می توانید سوالات مرتبط با این بخش را دانلود کنید.

مرور روز اول(فصل فعل)

ارشد و دکتری در تخصص ماست

خانوادۀ بزرگ سری عمومی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر