موضوعات وبسایت : دانلود جزوه

دانلود کتاب عربی دوم دبیرستان با جواب

نویسنده : میترا نادری | زمان انتشار : 23 دی 1399 ساعت 19:56

پاسخ:
سلام.نظر لطف شماست.نکته اینجاست که من چون خودم هم دانشجو هستم و یک مقدار هم مشغله زیاد داشتم فرصت نشده خیلی از مطالب مد نظرم رو قرار بدم.که البته سعی میکنم در حد توانم به تدریج جبران کنم.انشاالله.
موفق باشید

پاسخ:
با سلام.امیدوارم مورد استفاده قرار بگیره.برای این مطلب آپدیت هایی درنظر داشتم ولی متاسفانه به خاطر مشغله زیادم در این مدت،هنوز این بروزرسانی انجام نشده.
انشاالله که به خوبی امتحانش رو هم خواهید داد.هم شما و هم بقیه.سعی کنید به جای اینکه به گرفتن ده و پاس شدن فکر کنید به بهترین نمره فکر کنید.وقتی میگید خدا کنه یه دهی چیزی بگیرم که فقط پاس بشم عملا به خودتون گفتید که خیلی تلاشتون رو بکنید دیگه میتونید 10 بگیرید.در حالی که مطمئنم اینطور نیست و اراده کنید بهترین نمره رو خواهید گرفت.انشاالله.
موفق باشید.

پاسخ:
اگر با ذکر منبع باشد اشکالی ندارد.

پاسخ:
سلام.فقط فایل اول فشرده هست که با برنامه winzip یا winrar باز میشه و میتونید مستقیما فایل رو باز کنید یا اینکه فایل رو از حالت فشرده خارج کنید به اصطلاح استرکت کنید.فایل دوم فشرده نیست و با برنامه ورد مجموعه آفیس باز میشه.البته اولین فرصت نسخه پی دی اف هم قرار میدم که همه به راحتی استفاده کنن.
موفق باشید

پاسخ:
سلام.چشم حتما نسخه pdf هم برای دانلود به صورت جداگانه میگذارم.

پاسخ:
خواهش میکنم.موفق باشید.

پاسخ:
دوست من ببخشید خیلی دور جواب شما را دادم.حقیقتا به شدت وقت کم دارم.حتی مشکلی که یکی از دوستان گفتند در تمرینات درس شش وجود داره حل کردم یعنی پاسخ پیدا شد ولی اصلا فرصت نکردم که فایلی را که قرار دادم رو اصلاح کنم.ولی تمام پیشنهادات یا مشکلاتی که گزارش شده را در صفحه مدیریت مرکزی و به قول معروف جلوی چشمم گذاشتم تا در اولین فرصت رسیدگی کنم.
موفق باشید.

پاسخ:
سلام.سلامت باشید.
وقتی که نظرات شما را میبینم از اینکه وقت کم دارم که زود به زود مطلب قرار بدم و نظرات را جواب واقعا شرمنده میشوم.
موفق باشید.

پاسخ:
دوست عزیز واقعا عذر میخواهم از شما و بقیه کاربرای عزیز.به خصوص از شما.یک نظر هم چند روز پیش گذاشته بودید در این باره ولی حقیقتا چون فرصت نبود که مشکل را بررسی کنم نظر قبلی شما نیز منتشر نشد.راستش هنوز هم همان مشغله را دارم ولی اگر برای شما ممکن هست یا دیگر دوستان لطفی بکنید و دقیقا جایی را که مشکل دارد بگویید.حتی اگر شده از کتاب های کمک آموزشی این درس شش را عکس بگیرم و بگذارم(البته با ذکر منبع :)  ) حتما انجام میدهم.شاید دور و زود داشته باشه ولی بنزین گرانه و سوخت و سوز نداره.

پاسخ:
سلام.خواهش میکنم.پیروز و سربلند باشید.

پاسخ:
چک کردم درست بود.بعد از دانلود فایل که یک فایل فشرده هست اون رو استرکتش کنید(خارج سازی از حالت فشرده) و سپس فایل ها را اجرا کنید.
داخل پوشه هر درس دسته بندی کردم.یعنی سه تا فایل یکی قواعد یکی جواب و یکی هم ترجمه.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر