موضوعات وبسایت : دانلود جزوه

بهترین دی وی دی های کنکور 99

بهترین دی وی دی های کنکور 99

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 11 آذر 1399 ساعت 19:03

بهترین دی وی دی های کنکور

افزایش میزان تاثیر سوابق تحصیلی در پذیرش کنکور سراسری و افزایش رشته ها و دانشگاه هایی که بدون برگزاری آزمون سراسری اقدام به جذب دانشجو می نمایند ، به تدریج و هر ساله موجب کم رنگ تر شدن کنکور میان دانش آموزان می شود اما نه برای افرادی که قصد پذیرفته شدن و تحصیل در رشته های برتر و دانشگاه های معتبر دولتی را دارند!

با توجه به این که اکثر داوطلبان علاقه مند به تحصیل در رشته های برتری مانند پزشکی ، پیراپزشکی ، رشته های مهندسی و علوم انسانی در دانشگاه های برتر هستند ، ترجیح می دهند تا در کنکور شرکت کرده و شانس خود را برای رسیدن به رشته ها و دانشگاه های مورد علاقه خود بیازمایند. شاید به همین دلیل است که با وجود رشته محل های بدون آزمون ، هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان برای کسب رتبه های برتر کنکور سراسری به رقابت می پردازند.

هرساله به دلیل مفهومی تر شدن سوالات کنکور نسبت به سال های گذشته شاهد اقدامات گوناگونی در زمینه های آموزشی مختص داوطلبان کنکوری بوده ایم که می توان گفت این اقدامات تاحدودی در بالا بردن سطح علمی و آموزشی داوطلبان و تقویت آنان نقش بسزایی داشته است. از جمله این اقدامات می توانیم به تاسیس موسسات آموزشی ، تدوین کتاب ها و منابع کمک آموزشی ، برگزاری آزمون های آزمایشی و گردآوری دی وی دی های کنکوری اشاره کنیم. دی وی دی های کنکوری و تهیه آن ها در چند سال اخیر پرسش های گوناگونی برای داوطلبان مطرح کرده است ، از جمله این که آیا تکنیک های موجود در دی وی دی های آموزشی موثرتر از کتاب های آموزشی است؟ تهیه دی وی دی های آموزشی مفیدتر است یا حضور در کلاس؟ کدام دی وی دی های کنکوری از کیفیت بالاتری برخوردار هستند؟ و دیگر سوالاتی که در ادامه مقاله به طور اختصاصی توضیحاتی را در خصوص آن ها ارائه داده ایم.

در صورتی که قصد استفاده از دی وی دی های کنکوری را دارید ، بهتر است تمامی دروس مورد نظر خود را از یک موسسه خریداری نکنید و از هر موسسه بهترین درس آن را تهیه نمایید.

مزایای استفاده از دی وی دی های کنکوری

علاوه بر برنامه ریزی کنکور ، آن چه که در موفقیت داوطلبان آزمون سراسری دارای اهمیت می باشد این است که متقاضیان از منابعی کامل و جامع مطالعه خود را انجام دهند. خیلی از افراد برای یادگیری بهتر دروس اقدام به ثبت نام در کلاس های مختلف کنکور می نمایند و در مقایسه با وقت و هزینه ای که صرف می کنند شاید نتیجه قابل قبولی کسب نکنند. دی وی دی های کنکوری در صورتی که از موسسات معتبر و با شناخت کافی خریداری شوند ، می توانند به یادگیری مفاهیم اولیه و اصول تست زنی افراد کمک شایانی نمایند. البته انتخاب و استفاده نادرست از این دی وی دی ها نیز در جای خود می تواند مشکلات عمده ای را برای داوطلب ایجاد نماید.

پیش از هر چیز مطلع باشید که تمامی سوالات طرح شده در کنکور از منابع کتاب های درسی می باشد و با استخراج نکات و مفاهیم کتب درسی در کنار یک برنامه ریزی درست می توانید خود را برای این آزمون آماده کنید. با توجه به این موضوع که کتب درسی به خودی خود تمامی مطالب موجود در کنکور را شامل می شوند نباید فراموش کنید که آنچه می بایست برای مطالعه کنکور در اولویت قرار دهید ، تسلط بر روی کتاب های درسی تان می باشد و استفاده از کتاب های کمک آموزشی ، شرکت در آزمون های آزمایشی و تهیه دی وی دی های کنکوری به نوعی نقش مکمل دارند نه منبع اصلی. بنابراین ابتدا تمرکز اصلی تان را بر روی کتاب های درسی بگذارید و سپس برای تقویت مهارت های تست زنی و کسب آمادگی بیشتر به سراغ ابزارهای کمک آموزشی مذکور بروید.

دی وی دی های کنکوری بیشتر نقش کمک کننده و سرعت دهنده جهت بالا بردن سطح کیفی آموزشی برای شما دانش آموزان عزیز را دارند و می توانند شما را با روش های دیگر تدریس آشنا کنند به خصوص برای داوطلبانی که تمایل چندانی به حضور در کلاس های آموزشی ندارند می تواند راهکار مناسبی برای درک مطالب و افزایش مهارت های تست زنی باشد. از دیگر فواید استفاده از این دی وی دی ها این است که داوطلبان می توانند به طور مکرر و بدون هیچ گونه محدودیتی دی وی دی های کنکوری را بار ها و بار ها مشاهده کنند.

هم چنین برای داوطلبانی که فرصت و یا هزینه کافی جهت شرکت در موسسات آموزشی را ندارند استفاده از این دی وی دی های کنکور می تواند راهکار مناسبی باشد. همچنین دی وی دی های آموزشی کنکور علاوه بر بالابردن سطح مهارت داوطلبان در یادگیری هرچه بهتر مطالب موثر می باشد. البته این موضوع بستگی به نوع کیفیت آموزشی و نوع تدوین این دی وی دی ها دارد ، که البته تشخیص نوع کیفی دی وی دی های کنکوری بستگی به تایید مشاوران تحصیلی و تاثیر آنها بر رتبه های برتر سال های گذشته دارد.

بهترین دی وی دی های آموزشی موسسات کنکور

یکی از سوالات متداولی که توسط داوطلبان کنکوری پرسیده می شود این است که برای تسلط بیشتر بر روی مطالب آیا شرکت در کلاس های آموزشی را انتخاب کنیم و یا تهیه دی وی دی های کنکوری؟ بدون شک به دلیل برقراری ارتباط مستقیم بین داوطلب و استاد در فضای کلاس و امکان پرسش و پاسخ ، شرکت در کلاس های آموزشی نسبت به تهیه دی وی دی های کنکوری موثرتر خواهد بود اما همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم ،  برای داوطلبانی که امکان شرکت در کلاس ها را به صورت حضوری ندارند و یا داوطلبان مناطق محروم که به موسسات آموزشی دسترسی ندارند استفاده و تهیه دی وی دی های کنکوری گزینه مناسب تری خواهد بود.

همان طور که می دانید دروس اختصاصی هر یک از گروه های آزمایشی ، مهم ترین بخش کنکور است و کسب درصد بالا در این دروس بسیار بر روی کاهش رتبه موثر خواهد بود. بنابراین یادگیری اصولی مفاهیم و هم چنین یادگیری نکاتی جهت افزایش مهارت های تست زنی در این درس از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر هیچ گونه آشنایی با دی وی دی های کنکوری ندارید در قسمت زیر به معرفی برخی از بهترین دی وی دی های کنکوری در موسسات مختلف پرداخته ایم. البته در لیست زیر تنها تعدادی از بهترین دروس هر موسسه آورده شده و جهت آگاهی از بهترین دی وی دی های آموزشی در سایر دروس موسسات معتبر می توانید با مشاوران مرکز ایران مشاوره  در ارتباط باشید.

بهترین دی وی دی های کنکوری موسسه کنکور آسان است

  • دی وی دی های ریاضی ، با تدریس مهندس امیر مسعودی
  • دی وی دی های فیزیک ، با تدریس مهندس امیر مسعودی
  • دی وی دی های عربی ، با تدریس استاد حسین احمدی
  • دی وی دی های دین و زندگی ، با تدریس استاد حسین احمدی

بهترین دی وی دی های کنکوری موسسه ونوس

  • دی وی دی های زبان انگلیسی ، با تدریس دکتر شهاب اناری
  • دی وی دی های فیزیک ، با تدریس استاد مهدی یحیوی
  • دی وی دی های زبان و ادبیات فارسی ، با تدریس استاد احمد سبحانی

بهترین دی وی دی های کنکوری موسسه آفبا

  • دی وی دی های ریاضی موسسه آفبا ، با تدریس استاد سروش مویینی
  • دی وی دی های زیست شناسی موسسه آفبا ، با تدریس دکتر علی محمد عمارلو ، محمد چلاجور و پدرام فرهادیان
  • دی وی دی های دین و زندگی ، با تدریس استاد محمد کریمی

بهترین دی وی دی های کنکوری مبتکران

  • دی وی دی های درس شیمی ، با تدریس استاد بهمن بازرگانی

چگونه از کیفیت دی وی دی های کنکوری مطمئن شویم؟

پیش از تهیه دی وی دی های کنکوری توجه داشته باشید که بیشترین میزان تبلیغات برخی از موسسات آموزشی جهت فروش دی وی دی های کنکوری دلیل بر کیفیت بالای آن نخواهد بود. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از میزان کیفیت دی وی دی های کنکوری از داوطلبان رتبه های برتر سال های گذشته پرس و جو کرده و یا از مشاوران تحصیلی با تجربه در خصوص تهیه بهترین دی وی دی های کنکوری مشورت بگیرید.

در ضمن توصیه ما به شما عزیزانی که قصد خرید دی وی دی های آموزشی کنکوری را دارید این است که بهتر است تنها در چند درس اصلی که ضرایب بالاتری دارند و یا احساس می کنید در آن دروس ضعف بیشتری دارید ، اقدام به تهیه دی وی دی های آموزشی نمایید تا میان انبوهی از آموزش ها دچار سر در گمی نشوید. در صورتی که قصد تهیه این دی وی دی ها در تمامی دروس را دارید ، پیشنهاد ما به شما این است که هیچ گاه پکیج کامل این دی وی دی ها را از یک موسسه خاص تهیه نکنید ، بلکه بهتر است تمام دی وی دی های مربوط به کتاب های درسی تان  را از یک موسسه خریداری نکنید تا در صورت پایین بودن سطح کیفی آموزشی آن و یا نارضایتی دچار مشکل نشوید. زیرا معمولا تمامی دروس یک موسسه از کیفیت آموزشی برخوردار نیستند و به طور مثال ممکن است دی وی دی های مربوط به یک درس برای مثال درس ریاضی به لحاظ آموزشی از درجه کیفی بالایی برخوردار باشد اما دی وی دی های مربوط به درس زیست شناسی همان موسسه از همان کیفیت آموزشی خوب برخوردار نباشد ؛ بنابراین بهتر است با استفاده از راهنمایی های دیگران ، از هر یک از موسسات موجود ، بهترین دی وی دی های آن ها را تهیه نمایید.

هزینه های دی وی دی های کنکوری

یکی از مواردی که بسیاری از داوطلبان در رابطه با تهیه دی وی دی های کنکوری دچار مشکل هستند قیمت بالای دی وی دی ها می باشد که به این دلیل عده ای از داوطلبان نسبت به تهیه ی دی وی دی های آموزشی عاجز هستند و توان خرید آن ها را ندارند. بر اساس پرس و جو های انجام شده بسیاری از موسسات دلیل قیمت بالای این دی وی دی ها را دشواری در ضبط کردن و ادیت کردن فیلم های آموزشی بیان کرده اند که البته این دلیل خوبی برای هزینه های بالای دی وی دی های آموزشی نمی باشد. با این حال چنانچه قصد تهیه دی وی دی های کنکور را دارید فراموش نکنید که موارد گوناگون از جمله کیفیت ، سطح آموزشی و … را در هنگام تهیه دی وی دی های کنکوری در نظر بگیرید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر