خرید کتاب درسی دهم تجربی

خرید کتاب درسی دهم تجربی

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 31 مرداد 1400 ساعت 17:50

دوره کامل کتاب های درسی دهم رشته تجربیReviewed by Marka on Sep 16Rating:

یکی از طولانی‌ترین فرایندهایی که پیش از شروع سال تحصیلی ناچار به انجام آن هستید، ثبت نام و خرید کتاب درسی است. از طرفی با نزدیک شدن سال جدید، خرید کتاب بسیار دشوار می‌شود و نمی‌توان به سادگی همه کتاب‌های مورد نظر در هر پایه را خریداری کرد. خرید از بانک کتاب این امکان را فراهم می‌کند که به سادگی، در کمترین زمان ممکن و بدون ثبت نام قبلی، کتاب‌های درسی را خریداری کنید. در ادامه با ویژگی مجموعه کتاب‌های درسی دهم رشته تجربی و نحوه خرید آن آشنا خواهید شد.

کتاب‌های درسی پایه دهم، منابع سرنوشت‌ساز متوسطه دوم

پایه دهم یکی از مهم‌ترین مقاطع تحصیلی در دوره متوسطه دوم است. در این مقطع دانش آموزان انتخاب رشته می‌کنند و با این فرایند، بخش مهمی از اهداف خود را در آینده روشن می‌کنند. به همین دلیل خرید کتاب درسی با آخرین تغییرات ویرایشی، در این مقطع اهمیت زیادی دارد.

بنابراین بهتر است آخرین چاپ کتاب درسی را خریداری کنید تا در جمع بندی مفاهیم درسی مشکلی برای شما ایجاد نشود.

کتاب‌های دهم رشته تجربی شامل چه درس‌هایی هستند؟

اگر رشته نهایی شما علوم تجربی است، 16 کتاب درسی عمومی و تخصصی در طول سال همراه شما خواهند بود. با این حال سرنوشت‌سازترین کتاب‌هایی که باید در سال دهم تجربی آن‌ها را مطالعه کنید، شامل ریاضی 1، شیمی 1، فیزیک 1، زیست 1 و آزمایشگاه 1 است. این کتاب‌ها مهم‌ترین منابع شما برای کنکور تخصصی نیز هستند. داوطلبان کنکور 1400 باید 8 کتاب چاپ 1397 را مطالعه نمایند.

خرید کتاب‌های کامل رشته دهم تجربی با بهترین قیمت

در صورتیکه قصد خرید کتاب‌های مورد نیاز خود در رشته تجربی و سال دهم را دارید، می‌توانید مجموعه کامل کتاب دهم را از بانک کتاب مارکا با بهترین قیمت خریداری کنید. همچنین امکان سفارش هر کتاب درسی به صورت تکی، در خرید حضوری یا اینترنتی فراهم است.

فراموش نکنید که خواندن کتاب‌های درسی سال دهم، می‌تواند شما را برای تست‌های مفهومی کنکور آماده کند. با این حال می‌توانید برای دوره بیشتر دروس، تمرین و تکرار بیشتر و فهمیدن نکات مهم تستی از کتاب‌های کمک درسی جامعی مانند گام به گام دروس طلایی دهم رشته تجربی کمک بگیرید.

برای سفارش کتاب‌های درسی و کمک درسی موردنظر می‌توانید با شماره تلفن 021-66400400 تماس بگیرید. همچنین می‌توانید انواع کتاب‌های آموزشی مورد نیاز خود را از فروشگاه آنلاین مارکا خریداری کنید تا در کمترین زمان ممکن آن‌ها را برای شما ارسال کنیم.

مشخصات کالا
سال چاپ

1399

مقطع تحصیلی

دهم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون