کتاب سوالات کنکور ریاضی

نویسنده : معین | زمان انتشار : 11 اسفند 1398 ساعت 21:50

0000898---quality90-maxwidth350.webp

6 دوره آزمون‌‌های جامع گاج (عمومی و اختصاصی) نظام قدیم

قیمت برای شما :

22,500 تومان

توقف تولید

ناموجود

ناموجود

موجود شد اطلاع بده

به زودی ... موجود شد اطلاع بده

 برکسی پوشیده نیست که برای حضور در هر صحنه‌ی رقابتی، نیازمند تمرین‌های مداوم و البته سنجیدن نقاط قوت و ضعف خود در آن زمینه هستیم؛ خواه این مبارزه ورزشی باشد، خواه یک رقابت علمی! هرچه زمان، مکان و نوع سنجش مهارت‌هایتان به میدان رقابت اصلی شبیه‌تر باشد، آمادگی نهایی شما کامل‌تر خواهد شد. کتاب آزمون بزرگ را می‌توان یکی از بهترین نمونه‌های شبیه سازی کنکور دانست. چند صفحه‌ی نخست این کتاب برگ تأییدی بر این ادعا است. همانطور که مشاهده می‌کنید در بخش مشابهت سؤالات آزمون سراسری گاج با کنکور سراسری، مثال‌هایی آمده است. این مثال‌ها نشان دهنده‌ی نمونه تست‌هایی از آزمون سراسری است که یا خود سؤال یا نکته‌ی آن، پیش از این در آزمون سال قبل گاج مطرح شده است. این کتاب در 3 رشته‌ی ریاضی، تجربی و انسانی گردآوری شده است. تلاش مؤلفان در این کتاب، همان روال آزمون‌های سراسری است که در نگارش کتاب اعمال کرده‌اند.

این مجموعه شامل 6 دوره آزمون جامع گاج است. کتاب حاضر با مجموعه سؤالات درس ادبیات شروع شده و در ادامه به سؤالات دروس عربی، دین و زندگی و زبان انگلیسی می‌پردازد. در هر رشته پس از پایان دروس عمومی، سؤالات دروس اختصاصی مطرح می‌شود. در انتهای هر 6 آزمون پاسخنامه تشریحی سؤالات آورده شده که در آن علاوه بر پاسخ درست هر سؤال، به علل غلط بودن سایر گزینه‌ها نیز پرداخته شده است. در طراحی سؤالات آزمون‌، ریزترین مباحث درسی از دید مؤلفان دور نمانده تا داوطلب پیش از رسیدن به موعد کنکور تمام تجربه های لازم را کسب کرده و خود را در آزمونی کاملاً شبیه به آن بسنجد. این کتاب را از آن جهت که در تعداد، ترتیب چینش و مدت زمان پاسخگویی شبیه‌ترین نمونه به کنکور بوده و البته شامل مجموعه‌ی جامعی از سؤالات آزمون‌های گاج است، کتاب آزمون بزرگ نامیده‌اند.

این کتاب به عنوان الگویی جامع، مسیر مطالعاتی دانش آموزانی که قصد شرکت در کنکور سراسری  را دارند، مشخص می کند.  دانش آموزان با مطالعه و بررسی پرسش و پاسخ های موجود در کتاب نقاط ضعف و قوت خود را شناخته و با تکنیک‌های صحیح تست زنی آشنا خواهند شد. کتاب پیش رو مجموعه‌ای است حاوی 6 دوره آزمون‌های جامع عمومی و اختصاصی که دروس ادبیات، معارف، ریاضیات، شیمی، عربی، انگلیسی و فیزیک را در بردارد.

  • شامل 6 دوره آزمون‌های تألیفی و جامع گاج متشکل از دروس عمومی و اختصاصی 
  • آزمون هایی استاندارد جهت افزایش تمرکز، مدیریت زمان، دوره کردن تمام مطالب کتاب های درسی
  • همراه با پاسخ تشریحی شامل بررسی تمام گزینه‌ها اعم از درست و نادرست، بررسی دام‎‌های تستی و روش‌های سریع کنکوری
  • به همراه نمونه سوالات آزمون گاج که در آزمون سراسری سال بعد مطرح شده است.
  • ویژه‌ی کنکور 96

' + item.title + ''; if (item.value) { element += item.value; } else { element += '-'; } element += '

'; $("#product-specs").append(mainelement); } }, error: function () { } }); }

موجود شد به من اطلاع بده

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون